  • Data: 2009-01-25 16:18:11
    Temat: Re: „Per aspera ad astra” - jak powstała "ZłotaĆma"
    Od: WIADRO <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Krytyka-tak,forma jej-nie.Cieszę sie,że mozna tutaj kulturalnie wyjaśnić
    > pewne drażniace sprawy w kulturalny i merytoryczny sposób:)

    o kurczę żeby nie żeknąć "o kurwa ja pierdole!" i zaniżyć wartość
    merytoryczną tej dyskusji, no jestem w szoku co za kultura!
    tu ludzie potrafią rzeczowo i kulturalnie pisać! :)

    kto mi powie(Kuczu liczę na ciebie) jak wyznacza się ten poziom
    zachwytu nad danym customem? w jakim stopniu należy czcić, podziwiać
    dzieło?
    jakie są kryteria?

    no bo ja z tych nie bardzo kaman, i ja tylko szanuje twórców i
    podziwiam ich zapał, liczbę godzin spędzonych nad rzeźbieniem,
    dopasowywaniem , dopracowywaniem swojej wizji, ale tylko to
    bo już nie podniecają mnie te ich dzieła,

    jako żeby nie pisać że mi się nic nie podoba to jednak jest jeden:
    najbardziej podobał mi sie ten motocykl z motywem gandzi ale nie
    dlatego że latam często na jamajke ale wiele motywów było ulokowanych
    sprytnie w całość projektu
    czy ja może jestem inny? drogie brawo

    --
    Wiadro z przytartą owiewką, symbolizującą cierpienia i trudy polskiej
    drogi :)