  • 1. Data: 2011-05-10 17:55:29
    Temat: Peugeot AirBag
    Od: "Piotr" <z...@p...onet.pl>

    Mam 406 z 2002r 2.0HDI. Od jakiegoś czasu po przekręceniu stacyjki zapala
    się kontrolka poduszki i nie gaśnie. Na wyswietlaczu pokazuje się AIRBAG
    FAULT.
    Gdzie szukać najpewniej przyczyny? Pytanie do mających to aukto i podobny
    problem.
    Sama diagnostyka to 100 zł + naprawa. Narazie chcę sam sprawdzić gdzie może
    byc problem.

    --
    PZ

  • 2. Data: 2011-05-10 18:07:28
    Temat: Re: Peugeot AirBag
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-05-10 17:55, Piotr pisze:
> [...]
    > AIRBAG FAULT.
    > Gdzie szukać najpewniej przyczyny? Pytanie do mających to aukto i

    w wiekszosci aut roznych producentow powodem jest chwilowy brak kontaktu
    zlaczki idacej do napinacza pasa pod fotelem kierowcy/pasazera.

    Poki sie swieci to bym rozlaczyl, psiknal kontakt-sprajem, zlaczyl,
    zabezpieczyl trytka albo tasma i pojechal na kasowanie bledu.

    W sumie moze to byc tez problem kontaktu spiralnej tasiemki w
    kierownicy, ale to IMO raczej teoretyczna dywagacja.

    KJ

  • 3. Data: 2011-05-10 18:55:16
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    KJ Siła Słów pisze:

> [...]
    >
    > W sumie moze to byc tez problem kontaktu spiralnej tasiemki w
    > kierownicy, ale to IMO raczej teoretyczna dywagacja.

    pierwsza rzecz to kabelki pod fotelami. gdzie masz poduszki, tam szukaj.
    JAk nie masz zamiaru wyjmować siedzeń to (wyłącz akumulator!) i wytnij
    te wtyczki, zalutuj kable i zaizoluj termoskurczem. Mnie "psikanie"
    starczało na góra 3 miesiace. Zlutowanie 2 lata temu, dalej działa
    poprawnie.
    ToMasz

    PS, co nie przesądza ze błąd moze być gdzie indziej.

  • 4. Data: 2011-05-10 22:41:01
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

> [...]
    > podobny problem.
    > Sama diagnostyka to 100 zł + naprawa. Narazie chcę sam sprawdzić gdzie

    Zajrzyj na peugeot-klub.pl i poszukaj kogoś z Peugeot Planetem w swojej
    okolicy. Za flaszkę będziesz miał diagnostykę. Mogą to być kostki pod
    fotelem, a może być coś z przełącznikiem zespolonym (choć ten problem
    częściej dotyczy 206 i 307 niż 406).
    Jak Wrocław lub bliskie okolice, to się odezwij na priv.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl