  • 11. Data: 2009-11-15 20:52:33
    Temat: Re: Piątek 13
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Jacot pisze:

    > A co mial zrobic... cytat w utefie byl to inaczej wyjsc nie moglo.

    a co to usprawiedliwia? utf to format oficjalny a nie z kosmosu. Moj TB
    nie robi mu zadnej krzywdy

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 12. Data: 2009-11-15 22:53:29
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Arni <a...@N...spam> wrote:

    >a co to usprawiedliwia? utf to format oficjalny a nie z kosmosu. Moj TB
    >nie robi mu zadnej krzywdy

    Moj FAgent zdaje sie chyba tez nie, ale to i tak nie usprawiedliwia
    uzycia utf zamiast iso;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 13. Data: 2009-11-16 07:43:53
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2009-11-15 23:53:29 +0100, Jacot <j...@m...pl> said:

    > Moj FAgent zdaje sie chyba tez nie, ale to i tak nie usprawiedliwia
    > uzycia utf zamiast iso;)

    wręcz odwrotnie. utf jest już standardem usenetu- od jakiegoś czasu.
    --
    Glub

  • 14. Data: 2009-11-18 08:07:58
    Od: Piotrek Roczniak <piotrek@oczniak.net>

    Dnia 15.11.2009 Jacot <j...@m...pl> napisał/a:

    > Moj FAgent zdaje sie chyba tez nie, ale to i tak nie usprawiedliwia
    > uzycia utf zamiast iso;)

    Niech już to iso zdechnie i nie wierzga.

    --
    Ja mam nadzieję, że z jednym będę konsekwentny. Nie zmienię samochodu na
    inną markę jak Mercedes. Nienawidzę BMW.

  • 15. Data: 2009-11-19 08:44:11
    Od: Glub <g...@g...com>

    Finał piątkowy był taki: srubka w oponie, ergo muszę kupić nowe gumy.
    Obecne i tak już powinienem wymienić wiec aż tak nie boli...

    Tylko kurcze mam Ruski rozmiar 120-70-13... I słabo idzie cokolwiek
    dostać...
    Motorista proponuje mi Michały Sport SC 130-70-13.
    Jest jedno ale, wujek Google twierdzi ze to opona letnia...

    Jakieś opinie szanowna redakcjo?
    --
    Glub