  • 11. Data: 2018-11-26 19:53:21
    Temat: Re: Pieczątki urzędu na umowie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-11-26 o 19:41, kk pisze:

    > Ten o działaniu w granicach i na podstawie prawa.

    "Jeśli zgłaszasz zbycie w urzędzie -- urzędnik umieści na dokumencie,
    który potwierdza zbycie pojazdu, urzędową adnotację. To potwierdzi twoje
    zgłoszenie. Nie dostaniesz oddzielnego dokumentu urzędowego."

    https://obywatel.gov.pl/kierowcy-i-pojazdy/sprzedaz-
    samochodu-lub-darowizna-zglos-zbycie-pojazdu#scenari
    usz-w-urzedzie

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2018-11-26 22:11:04
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-26 o 19:53, Liwiusz pisze:

> [...]
    >
    > https://obywatel.gov.pl/kierowcy-i-pojazdy/sprzedaz-
    samochodu-lub-darowizna-zglos-zbycie-pojazdu#scenari

    No to wiem, że tak robią. Pytałem o podstawę, czy jest

  • 13. Data: 2018-11-26 22:13:43
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-26 o 19:45, s...@g...com pisze:
> [...]
    podspiewywal podczas kserowania tej umowy z pieczatkami i pisania "walcie sie, to nie
    moje auto wtedy bylo i mam na to papier!"

    pieczatek to sam powinienes od nich takie poswiadczenie zbycia auta wydebic.

    > Jak zwal tak zwal. Ty dokumenty se mogles wyprodukowac jakie chciales.
    > A jak juz urzad je zarejestrowal to jestes zabezpieczony.
    >
    > Poza tym papier jest papier. Mozna na nim napisac cokolwiek byle z sensem.
    >
    > U nas panuje swoista psychoza poprawnosci papierowej. Na dokumencie ma byc to co
    potrzebne i ani grama wiecej. Bo jak ktos cos dopisze to juz katastrofa.

    > W w praktyce jak sie to robi z sensem to papier moze zawierac dodatkowe info. I
    takim czyms jest ta informacja o rejestracji.

    > Taka skrocona forma zalacznika.

    Weź przestań, pytałem czy jest podstawa prawna a nie mentalna. Ty możesz
    chcieć, ktoś inny może nie chcieć.