  • 41. Data: 2018-03-22 20:17:57
    Temat: Re: Pierwsza ofiara śmiertelna autonomicznego samochodu
    Od: p...@g...com

    http://www.businessinsider.de/google-waymo-v-uber-ca
    se-explained-2017-5?r=US&IR=T

    Antek zassysa z firmowych serwerów 10 GB danych nt m.in. technologii lidar po czym
    ląduje w Uberze

  • 42. Data: 2018-03-22 20:20:29
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    Po tym też by pewnie wesoło przejechał:

    https://youtu.be/T3MVxAxcOjk?list=PLvtKXa6ljCAFaZmWL
    uVBYrCR-x4kT1ygR&t=198

  • 43. Data: 2018-03-23 08:13:13
    Od: p...@g...com

    imbecyle nie ogarneli osobowek a juz pchaja sie w ciezarowki

    https://cleantechnica.com/2018/03/11/waymo-uber-tesl
    a-pushing-autonomous-truck-technology-forward/

  • 44. Data: 2018-03-23 09:16:34
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    spider pisze:
    > Po tym też by pewnie wesoło przejechał:
    >
    > https://youtu.be/T3MVxAxcOjk?list=PLvtKXa6ljCAFaZmWL
    uVBYrCR-x4kT1ygR&t=198

    a ile w tym samym czasie samochody bez automatu przejechały pieszych?

  • 45. Data: 2018-03-23 09:44:47
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 23 Mar 2018 09:16:34 +0100, cyklista

    > a ile w tym samym czasie samochody bez automatu przejechały pieszych?

    Ja dla przykładu jeżdżę 20 lat i nikogo nie przejechałem.
    Ty kogoś zabiłeś jadąc samochodem, albo może chociaż
    widziałeś na własne oczy jak zrobił to inny kierowca?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 46. Data: 2018-03-23 09:56:15
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Myjk pisze:
    > Fri, 23 Mar 2018 09:16:34 +0100, cyklista

    > Ja dla przykładu jeżdżę 20 lat i nikogo nie przejechałem.
    > Ty kogoś zabiłeś jadąc samochodem, albo może chociaż
    > widziałeś na własne oczy jak zrobił to inny kierowca?

    Wiesz, ja jeżdżę godzinę, dwie dziennie na jednej trasie więc moja
    obserwacja to jakiś promil wszystkich. Na jednak uważam że skoro policja
    obsługująca wypadki podaje że w jakimś miesiącu było 20 potrąceń z czego
    2 śmiertelne to ma to odzwierciedlenie w rzeczywistych zdarzeniach
    pomimo że Ja ich nie widziałem.

    Czy automaty wejdą czy nie to rozstrzygnie statystyka a nie pojedynczy
    przypadek medialny (taki to może co najwyżej sprawę opóźnić). Tak jak i
    weszła automatyka w lotnictwie gdzie też przecież wchodziła z wielkimi
    oporami i ogromna ostrożnością.

  • 47. Data: 2018-03-23 10:07:22
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 23 Mar 2018 09:56:15 +0100, cyklista

> [...]
    > obsługująca wypadki podaje że w jakimś miesiącu było 20 potrąceń z czego
    > 2 śmiertelne to ma to odzwierciedlenie w rzeczywistych zdarzeniach

    To dlatego, że zapominasz o skali. Pojazdów autonomicznych jest tysięczna
    promila w stosunku do pojazdów kierowanych przez ludzi. W PL nie ma ani
    jednego takiego pojazdu, trudno więc żeby kogoś rozjechał. :P

    Statystyki kłamią. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 48. Data: 2018-03-23 17:54:24
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-03-22 o 12:22, p...@g...com pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=XtTB8hTgHbM
    >
    > podsumujmy:
    > w spokojnym tempie przechodzi (prowadzac rower) jeden pas po czym zostaje trafiona
    kiedy opuszcza drugi, pseudo driver nie obserwuje drogi a kiedy reaguje jest juz za
    pozno, wtargniecia tu nie ma, jest slaba widocznosc i przekroczenie predkosci (btw
    jak to w ogole jest mozliwe zeby ten autonomiczny badziew poruszal sie niezgodnie z
    przepisami ?) radar nie wykrywa ani czlowieka ani roweru i uber (w trybie zombie)
    jedzie sobie dalej

    > ps 50% szansy ze zwykly Kowalski depnalby heble lub odbil w lewo kasujac tylko
    rower

    Autonomiczne też miało więcej niż 50%

  • 49. Data: 2018-03-26 22:02:26
    Od: Marcin <n...@n...com>

    W dniu 2018-03-23 o 10:07, Myjk pisze:

    > To dlatego, że zapominasz o skali. Pojazdów autonomicznych jest tysięczna
    > promila w stosunku do pojazdów kierowanych przez ludzi. W PL nie ma ani
    > jednego takiego pojazdu, trudno więc żeby kogoś rozjechał. :P

    Z drugiej strony kierowcy naturalni ciagle popelniaja te same bledy,
    niby wszyscy wiedza o pewnych sprawach a mamy je caly czas jako
    przyczyny wypadkow. A po ustaleniu przyczyn problemu autonomicznego
    pojazdu, wprowadzeniu poprawek, instalacji uaktualnienia w pojezdzie
    uzytkownika problem nie powinien sie powtorzyc. Cos jak w lotnictwie.

    > Statystyki kłamią. :P

    Roztrzygnac moga zyski koncernow. Jezeli np. autonomiczny TIR bedzie
    bardziej oplacalny niz dotychczasowy to firmy transoportowe zmienia
    auta. I nic tu nie pomoze...

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 50. Data: 2018-03-27 07:47:03
    Od: p...@g...com

    a tymczasem w Arizonie:
    http://money.cnn.com/2018/03/26/technology/arizona-s
    uspends-uber-self-driving-cars/index.html