  • 41. Data: 2019-03-02 02:20:05
    Temat: Re: Pierwszy android - pytania
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 1 Mar 2019 16:31:10 +0100, 1634Racine napisał(a):
    > J.F. w news:1cx49onld1tww.1d7l5vm3zlm9p$.dlg@40tude.net
    > no, az tak, to ja nie wnikalem w specyfikacje sprzeciora samsung j3 ... :)

    > pewnie tak...

    > dobre pytanie do Ampere: jak to zbiera.

    Cudow nie ma - uzywa odpowiedniej funcji systemu.

    J.

  • 42. Data: 2019-03-02 05:36:37
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    J.F. w news:jc4vvl3zo13i.1fkw8btl88n4v$.dlg@40tude.net
    > Cudow nie ma - uzywa odpowiedniej funcji systemu.
    > J.

    ok. czy ktos tutaj wie, na czym polega przekaz do Ampere parametrow pradu
    (ladowania/rozladowania) zakladajac, ze nie jet to " jakis uklad scalony,
    ktory mierzy rzeczywisty prad i podaje do Ampere"?

  • 43. Data: 2019-03-02 19:30:41
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 2.03.2019 o 2:20, J.F. pisze:

    > Cudow nie ma - uzywa odpowiedniej funcji systemu.

    O ile ma uprawnienia do używania tejże funkcji systemu :-P

    --
    ALEX MR
    "Służba jest cięższa niż góra, śmierć jest lżejsza niż piórko"

  • 44. Data: 2019-03-03 11:06:12
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 2 Mar 2019 19:30:41 +0100, w <5c7acbd3$0$524$65785112@news.neostrada.pl>,
    ALEX MR <k...@s...us> napisał(-a):

    > O ile ma uprawnienia do używania tejże funkcji systemu :-P

    Używa gotowych wskazań systemu -- jest gdzieś tam nawet opis z jakiej zmiennej
    systemu korzysta. Nie potrzeba do tego żadnych uprawnień.

    Poza tym od Ampere wolę AccuBattery -- mierzy prąd ładowania w funkcji czasu.
    Czyli podłączasz i wyłączasz ekran, a po 1h podchodzisz i sprawdzasz ile
    przepłynęło.

  • 45. Data: 2019-03-03 11:08:30
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 8 Feb 2019 14:51:12 +0100, w <5c5d8951$0$484$65785112@news.neostrada.pl>,
    ToMasz <N...@o...pl> napisał(-a):

    > Więc
    > producenci zaczęli stosować coraz mocniejsze ładowarki - np 2ampery. ale
    > jak doświadczony elektryk elektronik dostanie w ręce 1 przewód
    > elektryczny wyjęty z kabla usb-microusb, i powiesz mu że tym ma płynąć 2
    > ampery to parsknie śmiechem.

    Spokojnie popłynie.

  • 46. Data: 2019-03-03 18:29:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 03 Mar 2019 11:08:30 +0100, r...@k...pl napisał(a):

    > Spokojnie popłynie.

    Poplynie, i moze nawet kabla nie stopi, pod warunkiem, ze bedzie
    odpowiednio duzy spadek napiecia.

    Ale jak w ladowarce jest 5.0V, a akumulator ma miec 4.2V, a kabel ma 1
    ohm - to juz nie poplynie.

    No chyba, ze w telefonie bedzie przetwornica podnoszaca napiecie.
    Mogla by byc, ale raczej nie ma.

    J.