  • 41. Data: 2014-09-25 13:08:32
    Temat: Re: Pierwszy weekend:Apple sprzedaje ponad 10 milionów iPhone6
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-23 21:00, Pszemol pisze:
    > "Trybun" <I...@j...com> wrote in message

    > Apple sprzedaje w swoim sklepie aparaty bez abonamentów i takie
    > z abonamentami, z "upustem" od operatora za 2 -lenią umowę.

    Jak to, sprzedawca, producent telefonów sprzedaje telefony w ramach
    abonamentu reprezentując operatora/ów??

  • 42. Data: 2014-09-25 14:15:18
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Trybun <I...@j...com> wrote:

    > Jak to, sprzedawca, producent telefonów sprzedaje telefony w ramach
    > abonamentu reprezentując operatora/ów??

    A czemu nie? Ja tak kupiłem swojego iP5 poltora roku temu.

  • 43. Data: 2014-10-03 17:09:05
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-25 14:15, Pszemol pisze:

    > A czemu nie? Ja tak kupiłem swojego iP5 poltora roku temu.

    Może, widzę że nawet i u nas w kraju zaczyna to być praktykowane.
    Widziałem wczoraj w Neonecie że i w nim można kupić telefon z
    abonamentem operatora.