  • 31. Data: 2014-09-23 21:00:43
    Temat: Re: Pierwszy weekend:Apple sprzedaje ponad 10 milionów iPhone6
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Trybun" <I...@j...com> wrote in message
    news:542169ec$0$2378$65785112@news.neostrada.pl...

    > Pomijając już znaczenie rekordu, są to aparaty sprzedane w normalnej
    > sprzedaży, tzn. nie przez operatora a w normalnym sklepie? A może to
    > operatorzy wzięli więcej od producenta/z hurtowni na zapas i stąd taki
    > wynik?

    Apple sprzedaje w swoim sklepie aparaty bez abonamentów i takie
    z abonamentami, z "upustem" od operatora za 2 -lenią umowę.

  • 32. Data: 2014-09-23 21:12:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:lvrqkg$cuo$1@dont-email.me...

    > co albo pokazuje jak bardzo mylił się Apple przez lata twierdząc, że
    > uzytkownicy nie potrzebują większego ekranu albo ta ankieta była
    > zrobiona w kolejce handlarzy.

    Ten jeden punkt nie pokazuje niczego takiego.
    Chyba że porównałbyś z podobnym punktem danych dla iP5S
    z małym ekranem.

  • 33. Data: 2014-09-23 21:31:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Ten jeden punkt nie pokazuje niczego takiego.
    > Chyba że porównałbyś z podobnym punktem danych dla iP5S
    > z małym ekranem.

    oczywiście, że pokazuje. jeśli tak duży jest udział owych uzytkowników
    to znaczy, ze na to czekali

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 34. Data: 2014-09-23 21:44:35
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > oczywiście, że pokazuje. jeśli tak duży jest udział owych uzytkowników
    > to znaczy, ze na to czekali

    No to ciekawe że to dla Ciebie znaczy... :-)

    Nawet gdyby udział nowych zmniejszył się z (powiedzmy...) 30% nowych w
    czasie pierwszego weekendu sprzedaży iPhone5S?

  • 35. Data: 2014-09-23 22:33:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > No to ciekawe że to dla Ciebie znaczy... :-)

    no tak. Dla Ciebie nie bo nie zgadza się z wypowiedziami boga

  • 36. Data: 2014-09-24 01:38:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:lvslek$n5m$1@dont-email.me...

    > no tak. Dla Ciebie nie bo nie zgadza się z wypowiedziami boga

    A do rzeczowego wyjaśnienia argumentu które wyciąłeś nie planujesz sie
    odnieść?

    Prawda jest taka że nie wiemy kim byli Ci z 26% respondentów
    ani tego jakie mieli motywacje aby wybrać tym razem iPhone6.
    Co nie przeszkadza Tobie być pewnym, że chodziło o duży ekran... brawo.

  • 37. Data: 2014-09-24 01:55:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > no tak. Dla Ciebie nie bo nie zgadza się z wypowiedziami boga

    A do rzeczowego wyjaśnienia argumentu które wyciąłeś
    nie planujesz sie odnieść? Wolisz jakieś bajeczki o urojonym bogu?

    Prawda jest taka że nie wiemy kim byli Ci z 26% respondentów
    ani tego jakie mieli motywacje aby wybrać tym razem iPhone6.

    Co nie przeszkadza Tobie być pewnym, że chodziło o duży ekran...

    Mimo że tylko możesz zgadywać.

    A skoro zgadujemy, to ja sobie będę zgadywał, że te 26% to
    ludzie niezadowoleni z Androida... i fajnie jest.

  • 38. Data: 2014-09-24 08:54:22
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 23 Sep 2014 13:59:00 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > Ile ringtones kupiłeś? Bo ja jeszcze w życiu ani jednego...
    > Poza tym, to są dane sprzed 7-8 lat. Ile się tego dziś sprzedaje?

    O ile dobrze pamiętam na ówczesnych telefonach ringtones nie można
    było instalować sobie swobodnie jak dowolny plik dźwiękowy u miały
    inny format niż powszechny mp3. Były dystrybuowane przez wiadomości,
    stąd wygodnie było kupić gotowca i dostać go od razu na telefon.

    --
    Marek

  • 39. Data: 2014-09-24 19:20:19
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Marek <f...@f...com> wrote:

> [...]
    > niż powszechny mp3. Były dystrybuowane przez wiadomości, stąd wygodnie
    > było kupić gotowca i dostać go od razu na telefon.

    Tak. A dzisiaj skąd ściągasz dzwonki?

    Siostrzenica mi się pyta a mnie to nie interesuje...

  • 40. Data: 2014-09-25 00:33:24
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 24 Sep 2014 17:20:19 +0000 (UTC), Pszemol
    <P...@P...com> wrote:
    > Tak. A dzisiaj skąd ściągasz dzwonki?

    Znikąd, nie jestem targetem tego biznesu dzwonkowego. Ale to nie
    oznacza, że biznesu na tym nie ma, szczególnie w młodzieżowych tv
    muzycznych (np. indyjskich, ostatnio oglądałem) "download ringtone"
    jest bardzo popularne.

    --
    Marek