wiadomość od św. Mikołaja

  • 1. Data: 2018-11-25 10:59:59
    Temat: Pilot Harmony (OT)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Mam pilota logitech harmony 300
    Nie uzywałem go od dawna az przyszła potrzeba.

    Połaczyłem jakims znalezionym przewodem z kompem, komp instaluje
    pomyslnie sterowniki ale mimo to program od logitecha nie widzi pilota.
    Jaka moze być przyczyna?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

Wzory dokumentów

Wyszukaj i pobierz za darmo: