  • 1. Data: 2010-05-23 10:50:26
    Temat: Plafon + moduł awaryjny
    Od: "Przemo" <K...@w...pl>

    Witam
    W korytarzach pensjonatu musze założyć lampy z modułem awaryjnym czy możecie
    mi pomóc dobrać taki moduł do tej lampy
    http://www.luxiva.pl/lampy-sufitowe/plafon/70712-02-
    17
    Pozdrawiam
    Może macie ciekawszy pomysł ?

  • 2. Data: 2010-05-23 11:08:42
    Temat: Re: Plafon + modu? awaryjny
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-05-23 12:50, Przemo pisze:
    > Witam
    > W korytarzach pensjonatu musze za?o?y? lampy z modu?em awaryjnym czy mo?ecie
    > mi pom?c dobra? taki modu? do tej lampy
    > http://www.luxiva.pl/lampy-sufitowe/plafon/70712-02-
    17
    Z tego co widziałem to "gotowe moduły awaryjne" do lamp są przeznaczone
    do typowych lamp z świetlówką rurową, a to jest plafon na dwie zwykłe
    żarówki z małym gwintem (E14)40W - nawet nie wiadomo czy wejdą tam
    energooszczędne. Musiałbyś zasilać to z zwykłego UPSa gdzieś ukrytego
    (co sensu nie ma ani finansowego, ani technicznego). Nawet jakbyś
    przerobił ten plafon na świetlówkę rurową-kołową i dodał jej elektronikę
    od awaryjnego zasilania - to nie bardzo widzę żebyś to tam zmieścił w
    środku (akumulatory itp)
    Szukaj innych plafonów.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 3. Data: 2010-05-26 21:11:29
    Temat: Re: Plafon + moduł awaryjny
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Przemo" <K...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > W korytarzach pensjonatu musze założyć lampy z modułem awaryjnym czy
    > możecie mi pomóc dobrać taki moduł do tej lampy

    Radzę przeczytać przepisy dotyczące czasu podtrzymania oświetlenia
    awaryjnego
    i używać urządzenia z atestem. Wtedy nie ma problemu ze strażą pożarną ani
    prokuratorem.
    Pożar w Kamieniu Pomorskim niech będzie ostrzeżeniem.

    Feromon.