  • 1. Data: 2016-07-31 09:51:41
    Temat: Planują pierwszeństwo dla pieszych oczekujących.
    Od: "Klawko" <f...@s...yt>

    Jest Parlamentarny Zespół ds Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.
    KONTAKT:
    Dorota Zielińska,
    tel. 22 694-17 56,
    fax 22 621 54 35,
    e-mail: d...@s...gov.pl
    http://www.sejm.gov.pl/Sejm8.nsf/agent.xsp?symbol=ZE
    SPOL&Zesp=317

    Planują opracować ustawę dającą pierwszeństwo pieszym oczekującym
    przy przejściu dla pieszych.
    Rozmowa z przewodniczącym Zespołu posłem PO Michał Szczerba.
    TOK FM, audycja Skołowani 09 lip 2016 godz. 09:20
    http://audycje.tokfm.pl/audycja/Skolowani/22

  • 2. Data: 2016-07-31 10:12:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-07-31 o 09:51, Klawko pisze:
> [...]
    > Rozmowa z przewodniczącym Zespołu posłem PO Michał Szczerba.
    > TOK FM, audycja Skołowani 09 lip 2016 godz. 09:20

    Tak samo jak "samochód oczekujący" na drodze z pierwszeństwem, logiczne.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2016-07-31 12:55:24
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 31.07.2016 o 09:51, Klawko pisze:
> [...]
    SPOL&Zesp=317

    > Planują opracować ustawę dającą pierwszeństwo pieszym oczekującym

    Po debilach przy korycie nic mądrego raczej nie można się spodziewać....

  • 4. Data: 2016-07-31 14:11:34
    Od: "Klawko" <f...@s...yt>

    SPOL&Zesp=317

    > Po debilach przy korycie nic mądrego raczej nie można się spodziewać....

    Bardzo mało prawdopodobne, aby to przeszło.
    Jak na razie to są mżonki paru posłów z PO.
    W poprzednim Sejmie próby Bublewicz PO w tej sprawie nie przeszły
    bo przeciwny był PiS, a część PO i PSL też tego nie poparło.

  • 5. Data: 2016-07-31 15:07:39
    Temat: Re: Planują
    Od: "Klawko" <f...@s...yt>

    Użytkownik "Klawko" <f...@s...yt> napisał w wiadomości

    > Jak na razie to są mżonki

    Korekta mrzonki.

  • 6. Data: 2016-07-31 17:14:35
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 31.07.2016 o 14:11, Klawko pisze:
> [...]
    > Jak na razie to są mżonki paru posłów z PO.
    > W poprzednim Sejmie próby Bublewicz PO w tej sprawie nie przeszły

    Ale to że PIS był czemuś przeciwny w poprzedniej kadencji, wcale nie
    oznacza że teraz nie poprze jakiejś głupoty w całości.
    Dokładnie tak się stało w przypadku ustawo o OZE.
    Upierdzielili ustawę, którą rok temu sami przyjęli wbrew sprzeciwowi PO.

  • 7. Data: 2016-07-31 22:22:29
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2016-07-31 o 09:51, Klawko pisze:
    > Planują opracować ustawę dającą pierwszeństwo pieszym oczekującym
    > przy przejściu dla pieszych.

    Idea słuszna.
    Tylko jeszcze przydałoby się opracować skuteczna metodę wyłapywania i
    bezwzględnego karania kutasów za kierownicą, którzy prawa pieszych na
    przejściu lekceważą. W zasadzie przydałoby się bezwzględne, bardzo
    surowe karanie wszystkich fiutów stwarzających zagrożenie na jezdniach.
    Ale nie ma jak zmusić policji do zajmowania się bezpieczeństwem ruchu.
    Oni wolą stać z suszarkami. :/ Trzeba byłoby ustawowo te suszarki
    zlikwidować, może wtedy policjanci musieliby się wykazać pożytecznym
    działaniem.

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 8. Data: 2016-07-31 22:26:30
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Klawko"

[...]

    ---
    Niech przebudują przejścia dla pieszych na przejazdy dla pojazdów

  • 9. Data: 2016-07-31 22:28:42
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 31.07.2016 o 22:22, Akarm pisze:

    > Idea słuszna.

    KAPELUSZ PLONK WARNING !!!

  • 10. Data: 2016-07-31 22:29:02
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Akarm"

> [...]

    Oni wolą stać z suszarkami. :/ Trzeba byłoby ustawowo te suszarki
    zlikwidować, może wtedy policjanci musieliby się wykazać pożytecznym
    Skończ pieprzyć