  • 1. Data: 2016-07-31 10:36:23
    Temat: Rejestrator z programowaniem
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czołem,

    Szukam kamerki samochodowej (albo po prostu małej kamerki), którą dałoby
    się zaprogramować tak, żeby o określonych godzinach w wybrane dni nagrywała
    krótki klip albo robiła zdjęcie. Jak magnetowid/nagrywarka ;)

    Myślałem, że to dość podstawowa funkcja, ale z przeglądu oferty wynika, że
    raczej unikatowa. Ktoś wskaże odpowiedni model?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

    ---
    Avast.

  • 2. Data: 2016-07-31 10:56:26
    Temat: Re: Rejestrator z programowaniem
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Maciek pisze tak:

> [...]
    >
    > Myślałem, że to dość podstawowa funkcja, ale z przeglądu oferty
    > wynika, że raczej unikatowa. Ktoś wskaże odpowiedni model?

    włala

    programator czasowy 12v

    http://allegro.pl/show_item.php?item=6370181160
    http://pl.aliexpress.com/w/wholesale-cn101a-timer.ht
    ml

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 3. Data: 2016-07-31 11:57:33
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 31 Jul 2016 10:56:26 +0200, PiteR napisał(a):

    > http://allegro.pl/show_item.php?item=6370181160
    > http://pl.aliexpress.com/w/wholesale-cn101a-timer.ht
    ml

    I jak toto będzie mi właczać i wyłączać zwykły rejestrator, to on za każdym
    razem zacznie nagrywać?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

    ---
    Avast.

  • 4. Data: 2016-07-31 13:48:47
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 31.07.2016 o 10:36, Maciek pisze:

> [...]
    >
    > Myślałem, że to dość podstawowa funkcja, ale z przeglądu oferty wynika, że
    > raczej unikatowa. Ktoś wskaże odpowiedni model?

    mają to kamery do monitoringu pomieszczeń. niższa jakość niż w G1W, ale
    masz na bank nagrywanie po wykryciu ruchu albo w ustawionym czasie.
    ToMasz

  • 5. Data: 2016-07-31 17:01:51
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Maciek pisze tak:

    ml

    > I jak toto będzie mi właczać i wyłączać zwykły rejestrator, to on
    > za każdym razem zacznie nagrywać?

    Tak jak zwykle działa rejestrator w samochodach. Włączasz stacyjkę
    nagrywa wyłączasz stacyjkę przestaje.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 6. Data: 2016-07-31 19:11:18
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 31 Jul 2016 11:57:33 +0200, Maciek <d...@p...onet.pl>
    wrote:
    > I jak toto będzie mi właczać i wyłączać zwykły rejestrator, to on
    za każdym
    > razem zacznie nagrywać?

    Większość rejestratorów włącza nagrywania od razu jak dostaje
    zasilanie.

    --
    Marek

  • 7. Data: 2016-08-01 12:42:42
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2016-07-31 o 17:01, PiteR pisze:

    >>> http://pl.aliexpress.com/w/wholesale-cn101a-timer.ht
    ml

    > Tak jak zwykle działa rejestrator w samochodach. Włączasz stacyjkę
    > nagrywa wyłączasz stacyjkę przestaje.

    Nie do końca - to nie zależy od stacyjki ale od zasilania kamery. A tu
    są różne patenty - w zależności od auta i od sposobu zasilenia kamerki.
    T.

  • 8. Data: 2016-08-03 02:34:37
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** T. pisze tak:

    > Nie do końca - to nie zależy od stacyjki ale od zasilania kamery.
    > A tu są różne patenty - w zależności od auta i od sposobu
    > zasilenia kamerki. T.

    To niech sobie kupi taką która tak ma.

    Maciek kup sobie taką która po podaniu +5v na gniazdo mini usb zaczyna
    nagrywać np G1WH

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 9. Data: 2016-08-08 14:49:11
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Sun, 31 Jul 2016 10:36:23 +0200
    Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Szukam kamerki samochodowej (albo po prostu małej kamerki), którą dałoby
    > się zaprogramować tak, żeby o określonych godzinach w wybrane dni nagrywała
    > krótki klip albo robiła zdjęcie. Jak magnetowid/nagrywarka ;)

    G1WHT może nie do końca ma to o co Ci chodzi, ale ma timelapsa, czyli robi foty co
    określony czas, więc możesz ustawić i zostawić włączoną na noc.

    Z Aliexpress można mieć za około 150 zeta.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń