    From: "Piotr M " <h...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Play Fresh - drobne refleksje
    Date: Wed, 22 Apr 2009 22:35:07 +0000 (UTC)

    Witam :)

    Występuje u mnie i w "okolicy" transfer na Fresh. Szczerze mówiąc Play zrobił
    na mnie średnie wrażenie. Obraz operatora o niedoróbkach jeśli mogę tak
    określić kolokwialnie. A nie można przecież dawać żadnej taryfy ulgowej bo
    przeciesz jest to 4 duży operator i działa już w końcu jakiś czas. Na
    początku błędnie mi liczono opłaty za transfer, naprawiono, przeproszono jest
    ok. Kody sprawdzające różnie działają (info bezsensowne że sieć poza
    zasięgiem, zamiast w min to jest w zł), zgłoszone i nic. Raporty sms/mms
    średnio często nijak mają się z rzeczywistością, zgłoszone i nic.
    Powiadomienie że ktoś dzwonił gdy miałem tel offline przychodzą po kilku
    godzinach, zgłoszone i nic. Ogólnie pierdoły ale jakieś takie podstawowe, nie
    narzekam, wymagam? szczerze, tak, ogólnie taka refleksja. U Was też jakieś
    niedoróbki?

    PS. Jestem pod zasięgiem od raczej początku, w Play to pierwsze doznania,
    może w abonamencie jest lepiej, chociaż ponoć większą "troską" objęci są
    klienci prepaid. Kiedyś bardzo dawno Era, IMO, wyróżniała się obsługa
    klienta, dla mnie naprawdę błyszczała. Play robi naprawdę średnie wrażenie
    (mniej profesjonalne?), jeansy codziennie w Play Zone, brak salonów głównych
    - (może się myślę), ogólne spoufalanie się w kontaktach z klientem i wiele
    innych. Może to celowa wizja.

    Pzdr, Piotr M