  • 11. Data: 2009-04-23 12:34:52
    Temat: Re: Play Fresh - drobne refleksje
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    <a...@g...com>
    news:4caf8581-5b5e-467d-ae7c-832bf726cc03@k8g2000yqn
    .googlegroups.com

    > hmm... wtedy łatwo jest za tym ukryć te różne niedoróbki: "faaacet,
    > wyluzuj się!"

    W czasie rozmowy z pracownikiem PLAY miałem angielską wersję: "Take it
    easy - już sprawdzam w swoim systemiku przyjacielu" :O

    O ile angielskie wstawki jestem w stanie zrozumieć i ten ich "systemik" o
    tyle "przyjaciela" już nie przebolałem i zwróciłem grzecznie uwagę, że chyba
    Pan się zapomina. Niestety pomogło na chwilę, potem rozmowa wróciła "do
    normy" zaś ja po jej zakończeniu postanowiłem nie wiązać się z nimi na
    dłużej :)

  • 12. Data: 2009-04-23 12:40:43
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:gspmcj$v9o$1@news.interia.pl...
    > <a...@g...com>
    .googlegroups.com

    > W czasie rozmowy z pracownikiem PLAY miałem angielską wersję: "Take it
    > easy - już sprawdzam w swoim systemiku przyjacielu" :O

    ZIOMALE będa zachwyceni taką obsługą :)

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

  • 13. Data: 2009-04-23 16:32:44
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Bebe" news:gspnjr$kkp$1@inews.gazeta.pl

    > ZIOMALE będa zachwyceni taką obsługą :)

    No ba, trafiłeś w samo sedno.

  • 14. Data: 2009-04-23 17:12:41
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Piotr M pisze:
    > PS. Jestem pod zasięgiem od raczej początku, w Play to pierwsze doznania,
    > może w abonamencie jest lepiej, chociaż ponoć większą "troską" objęci są
    > klienci prepaid. Kiedyś bardzo dawno Era, IMO, wyróżniała się obsługa
    > klienta, dla mnie naprawdę błyszczała. Play robi naprawdę średnie wrażenie
    > (mniej profesjonalne?), jeansy codziennie w Play Zone, brak salonów głównych
    > - (może się myślę), ogólne spoufalanie się w kontaktach z klientem i wiele
    > innych. Może to celowa wizja.

    Teksty typu "cześć w czym ci mogę pomóc" są faktycznie denerwujące,
    natomiast oferta najlepsza na rynku do tego jakość połączeń bardzo
    wysoka (w porównaniu do takiej Ery, gdzie często nic nie słychać albo
    następuje rozłączanie - po przejściu po kilku latach z Ery do Play
    doznałem szoku jak czysta może być rozmowa).

    --
    Mithos

  • 15. Data: 2009-04-23 17:32:53
    Od: "GS" <g...@g...com>

> [...]
    > przejściu po kilku latach z Ery do Play doznałem szoku jak czysta może być

    ehh...
    gdyby jeszcze mieli te aparaty na stanie co mają w ofercie...

    GS