  • 1. Data: 2009-03-20 06:59:53
    Temat: Przekierowanie rozmowy TAK-TAK---> Play Fresh ?
    Od: "W I A D Z I U" <w...@p...onet.pl>

    Chciałem zapytać się a może ostrzec przed przekierowywaniem nr. do sieci
    PLAY...
    Poniewaz korzystam z mojego starego tak-taka i za razem z nowego Play fresh
    i postanowilem przekierowac moj nr. z TT gdy jestem nie dostepny do Play-a,
    wiedzac o tym, ze odbierając takie połączenie ktos kto dzwoni do mnie
    zaplaaci za połczenie od siebie do mojego TT a ja bede płacił dodatkowo tak
    jak bym dzwonil z TT do mojego nowego Play-a.
    Do tej pory mysle, ze normalne.... natomiast zaczyna sie "wałek" kiedy ja
    takiego połaczenia nie odbieram lub je odrzucam. ( bo tak naprawde
    przekierowanie zrobilem tylko w celu informacyjnym co by wiedziec jesli
    jestem na karcie play-a, że probował ktos sie do mnie dodzwonic na TT ).
    Dziekie temu, ze zaczelo mi ubywac pienazkow z mojego TT i sprawdzeniu
    bilingu, który od kilku dni jest dostepny pod adresem www.itaktak.pl ,
    dowiedzialem sie ze mimo nie odbierania tych połączeń naliczone mam 0,04 zł
    tak jak by normalnie odbylo sie połączenie (czas 3s.)
    Opcje przekierowania przetyestowałem z tez z TT do Heyah i to wszystko
    odbywa się normalnie.
    Czy mozecie mi wyjasnic o co tu chodzi ?

  • 2. Data: 2009-03-20 07:33:34
    Temat: Re: Przekierowanie rozmowy TAK-TAK---> Play Fresh ?
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W I A D Z I U pisze:
> [...]
    > odbywa się normalnie.
    > Czy mozecie mi wyjasnic o co tu chodzi ?

    ja nie wiem ale najprosciej jest wlaczyc poczte na tak tak i
    zaprezentowac swoj nowy nr a karte sim polamac na 3 czesci i wrzucic do
    kibla

    gregor

  • 3. Data: 2009-03-20 12:04:55
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "W I A D Z I U" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > odbywa się normalnie.
    > Czy mozecie mi wyjasnic o co tu chodzi ?

    A nie masz jakiejs poczty glosowej na tym playu wlaczonej?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-03-23 20:39:24
    Od: "W I A D Z I U" <w...@p...onet.pl>

    > A nie masz jakiejs poczty glosowej na tym playu wlaczonej?

    Właśnie problem chyba rozwiazany, PLAY miał standartowo poczte włączoną,
    teraz powinno być OK.
    Dzieki.