  • 81. Data: 2009-03-26 12:06:54
    Temat: Re: Play - postawa aspoleczna
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>

    Dnia Mon, 23 Mar 2009 05:36:16 -0700 (PDT), adp napisał(a):

    > Skoro tak, to w Twoim przypadku jest to zrozumiale :) Mozna
    > ewentualnie zalozyc telefon, aby dzialal jak skrzynka glosowa -
    > analogia poczty.

    Sory, ale piszesz jakbyś nie słyszał o SMS-sach ;p

  • 82. Data: 2009-03-26 12:17:51
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <b...@n...axelspringer.pl>,
    Bydl? <b...@b...com> wrote:

    > Bingo!
    > Wygra?em skrzynk? wódki.
    > (za?o?y?em si?, ?e dowcip ci? ominie)

    Kiepski dowcip.

    > A kto pisa? o losowym dzwonieniu?
    > TO do?? proste ptranie: jak sprawdzasz, kto obs?uguje dany numer.
    > Tu nie ma podtekstów, inwektyw, ani sugerowania osobowi?ci czy zasad.
    > Sprawdzasz?
    > Jak?

    > Jak? Jest jaki? komunikat?
    > (ju? ci t?umacz?: nigdy takowego nie s?ysza?em)

    Jak mam rozmawiac dluzej to sie upewniam. Po prostu pytam.
    Jak krocej, to po rozmowie przychodzi do mnie sms z info ile zaplacilem.
    Wiec juz wiem na nastepny raz.
    Ale jak mowilem - rzadko dzwonie na nowe numery.
    Nie jestem telemarketerem.

    > Nie - wniosek.

    To ja doszedlem do zgola innych wnioskow.

    > Tak, nie rozumiem jak rozpoznajesz kto obs?uguje numer.
    > Nie chcesz odpiowiedzie??

    Meczacy jestes. Nikt ci tego nie mowil?

    > Masz na my?li co? konkretnego?
    > I pewnie nie b?dziesz chcia? napisa? o co chodzi?

    > Nie - korporacja skonfigurowa?a wszystko i zabroni?a zmienia?.
    > Mo?esz napi?tnowa?...

    Owsze. Pietnuje.
    Powiedz korporacji ze zle skonfigurowala. Albo zmien koroporacje.
    Albo nie uzywaj pliterek.
    A poza tym - korporacja zainstalowala/skonfigurowala ci czytnik grup?
    Znaczy - sluzbowo tu jestes?

    Wiesz co? Nie chce mi sie z toba gadac...

    TA