  • 11. Data: 2017-12-14 12:19:54
    Temat: Re: Play - smsy z pogróżkami czyli nic nie przepada reaktywacja :-)
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2017-12-14 o 02:20, z pisze:

    > O widzisz i tu się różnimy.
    > Bo ja uważam że jak ktoś kłamie i oszukuje to jest kłamcą i oszustem a
    > nie sprytnym przedsiębiorcą który może wszystko a za nic nie odpowiada.
    >
    > Tak wiem... Miliony much... :-)

    Uważam, że trochę przesadzasz i czepiasz się na siłę. Równie dobrze
    mógłbyś mieć pretensje o to, że ktoś sprzedaje produkt o nazwie
    "niezbędnik", mimo, iż Tobie wcale nie jest niezbędny. Albo o to, że
    ktoś inny sprzedaje "wieczne pióro", które w praktyce nie jest wieczne.
    Dla mnie sprawa prosta - jeżeli jest to wyraźnie napisane, nie ukryte w
    jakichś podpunktach, to nie ma co się spinać.
    Ewentualnie możesz w ramach poczucia krzywdy zrezygnować z ich usługi -
    kosztów nie ponosisz.

  • 12. Data: 2017-12-14 12:29:15
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 14 grudnia 2017 12:19:58 UTC+1 użytkownik kosmos napisał:

    > Ewentualnie możesz w ramach poczucia krzywdy zrezygnować z ich usługi -
    > kosztów nie ponosisz.

    Można też donośnie tupnąć nóżkami.

  • 13. Data: 2017-12-14 12:49:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-12-14 o 12:29, s...@g...com pisze:

    > Można też donośnie tupnąć nóżkami.

    Przede wszystkim mamy wybór - można skorzystać z innej oferty innego
    operatora. A że - przy pewnym profilu używania - żaden operator nie daje
    lepszej oferty niż Play Odnowa, no to się wylewa swoje frustracje, że
    jeszcze ptasiego mleczka się nie dostaje :)

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2017-12-14 13:52:54
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-12-14 o 08:51, Liwiusz pisze:
    > Nie, z pustego konta nie pobierają. Po roku pustego i nieużywanego konta
    > kartę wyłączają.

    Przyznasz że jak na abonament to dość dziwna konstrukcja biznesowa?
    Ale co się dziwić. Pokaźnym składnikiem moich umów u nich jest usługa tv
    której nigdy nie będę używał a która kiedyś może mnie kosztować
    abonament RTV.
    Podobno jest to robione w celu unikania/zmniejszenia opodatkowania

  • 15. Data: 2017-12-14 18:07:18
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Więc nie ma co narzekać, bo jest to najlepsza taryfa dla mało
    > korzystających, w dodatku z darmowymi połączeniami i smsami w sieci.
    > Włączyłem kilku starszym osobom w rodzinie, i trudno wydać nawet 5zł w
    > miesiącu, a dzwonią kiedy chcą, pomiędzy rodziną bezpłatnie.

    A nie lepiej mieć "Formułę Play na Kartę" z profilem podstawowym i
    włączonym "Stanem darmowym"? Rozmowy w sieci za free, raz na 50 dni trza
    doładować za "piątaka", a to pięć złotych można magicznym kodem zmienić
    w 10 - na połączenia poza sieć. Wychodzi 3 PLN/m-c. Masz taniej?

    --
    Grzexs

  • 16. Data: 2017-12-14 19:59:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-12-14 o 18:07, Grzexs pisze:

> [...]
    > doładować za "piątaka", a to pięć złotych można magicznym kodem zmienić
    > w 10 - na połączenia poza sieć. Wychodzi 3 PLN/m-c. Masz taniej?

    Ceny połączeń i sms podobne, net znacznie tańszy w Odnowie, i nie trzeba
    ładować co 50 dni, jeśli ktoś nie potrzebuje. Nie widzę powodu, aby
    siedzieć w formule.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2017-12-14 22:33:08
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 14 grudnia 2017 19:59:15 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Ceny połączeń i sms podobne, net znacznie tańszy w Odnowie, i nie trzeba
    > ładować co 50 dni, jeśli ktoś nie potrzebuje. Nie widzę powodu, aby
> [...]

    A ja mam taki powód. Mam numer stacjonarny (bardzo ładny) w Play, który został mi
    kiedyś po abonamencie i chyłkiem i cichcem udało mi się go przenieść do oferty na
    kartę. Numer ten użyczam mojej mamie w taki sposób, że ustawiam przekierowanie na jej
    komórkę w Play i może do niej dzwonić koleżanka z zagranicy. Na karcie, która służy
    jako "podkładka" mam taryfę właśnie FPNK.
    Myślałem o odnowie, ale kasowaliby mnie na te 2 zł, bo karta leży głęboko w
    szufladzie i oprócz darmowych przekierowań na numer Play nie są z niej wykonywane
    żadne aktywności.

    Do tej pory była "Lubie To" z ustawionym Stanem Darmowym i roczną ważnoscią konta -
    jakimś cudem dwukrotnie uzyskaną, ale w listopadzie się skończyło i zmieniłem na
    Formułę ze Stanem Darmowym.

    Co najwyżej może, gdy uzbiera się z doładowań jakaś kasa, to zmienię na Odnowę i
    wtedy sobie będzie brało te 2 zł. A jak mi się znudzi, zmigruję z numerem do
    voipowni.

  • 18. Data: 2017-12-14 23:55:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-12-14 o 22:33, s...@g...com pisze:

> [...]
    szufladzie i oprócz darmowych przekierowań na numer Play nie są z niej wykonywane

    Odnowa nie jest do karty w szufladach. Ale nawet jeśli wyjąłbyś kartę z
    szuflady, kupił pakiet internetu za 5zł, a następnie raz w miesiącu użył
    go na na jakąś kilkukilobajtową sesję, to te 5zł wystarczyłoby mamie - z
    całym szacunkiem - do końca jej życia, to jest na nie więcej niż 2048
    miesięcy.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2017-12-15 12:51:10
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 14 grudnia 2017 23:55:26 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    a następnie raz w miesiącu użył
    > go na na jakąś kilkukilobajtową sesję

    Problem w tej kilkubajtowej sesji.
    Wyjąć kartę, włożyć do urządzenia. Pamiętac o tym.

    Gdyby to jeszcze się jakoś dało zdalnie... - na przykład ustawić przekazywanie
    wywołań wideo na jakiś numer w innej sieci. Najlepiej, gdyby sie zgłaszał
    automatycznie - jakaś wideopoczta. Ale wideorozmowy są w odwrocie. Nie znam takiego
    numeru.
    To by zalatwilo sprawe, bo nie musialbym karty wyjmowac z szuflady. Tylko wykonac
    połączenie wideo z innego numeru.

    Jeszcze też można by pamiętać o wysłaniu raz na miesiąc jakiegoś SMSa na numer z
    innej sieci z bramki Playa... - to też byłby sposób na płatną aktywność bez sięgania
    po kartę.

  • 20. Data: 2017-12-15 13:11:45
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 15 grudnia 2017 12:51:12 UTC+1 użytkownik s...@g...com
> [...]
    automatycznie - jakaś wideopoczta. Ale wideorozmowy są w odwrocie. Nie znam takiego

    Właśnie sprawdziłem i wciąż działa (choć nei działała) poczta wideo Play pod numerem
    790200200.
    Tyle, że aby zrealizować to jako płatną aktywność musiałbym zaangażować numer w innej
    sieci. Ustawić na nim przekierowanie z kodem teleusługi 24 na 790200200 a na karcie w
    szufladzie z takimż samym kodem teleusługi na numer w tej innnej sieci.
    Ale problem z tą inną siecią - najlepiej, gdyby funkcjonowała też na zasadzie Odnowy
    w Play i umożliwiała przekierowania. A zwłaszcza z tym osttanim problem, bo jedynie
    Play oferuje wszystkie dostępne w PL klasyczne "usługi dodatkowe" w ofercie na kartę.
    Przekierowania zdaje się jeszcze tylko T-Mobile udostępnia.