  • 21. Data: 2017-12-17 19:26:00
    Temat: Re: Play - smsy z pogróżkami czyli nic nie przepada reaktywacja :-)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-12-15 o 12:51, s...@g...com pisze:
    > W dniu czwartek, 14 grudnia 2017 23:55:26 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
    >
    > a następnie raz w miesiącu użył
    >
    > Problem w tej kilkubajtowej sesji.
    > Wyjąć kartę, włożyć do urządzenia. Pamiętac o tym.

    Już pisałem, do leżakowania to freemium w virginie - raz na rok
    wystarczy, że włoży do urządzenia.

    Ale wątkotwórca pyta o kartę do nawigacji, więc z użyciem nie będzie
    problemu.

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2017-12-26 18:03:04
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Ceny połączeń i sms podobne, net znacznie tańszy w Odnowie, i nie trzeba
    > ładować co 50 dni, jeśli ktoś nie potrzebuje. Nie widzę powodu, aby
    > siedzieć w formule.

    Nie wiem, gdzie widzisz tańszy net. W odnowie 6 GB kosztuje 25 zł, w
    Formule 20 zł...

    --
    Grzexs

  • 23. Data: 2017-12-27 00:04:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-12-26 o 18:03, Grzexs pisze:

    > Nie wiem, gdzie widzisz tańszy net. W odnowie 6 GB kosztuje 25 zł, w
    > Formule 20 zł...

    20zł na miesiąc, a tu kolega pisze o tym, że formuła jest lepsza, bo się
    płaci "Wychodzi 3 PLN/m-c. Masz taniej?", więc trzeba patrzeć nie na
    cenę pakietu, tylko na cenę netu cennikowego.

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2017-12-27 03:39:39
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    --
    animka

  • 25. Data: 2017-12-27 03:42:24
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Nie wiem, gdzie widzisz tańszy net. W odnowie 6 GB kosztuje 25 zł, w
    > Formule 20 zł...

    W Virgin na kartę za 29 zł mam 15 GB internetu (transmisji danych), ale
    i tak wszystko właściwie się marnuje, bo bardzo rzadko korzystam.

    --
    animka

  • 26. Data: 2017-12-27 19:46:27
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 27 grudnia 2017 03:42:55 UTC+1 użytkownik Animka napisał:

    > W Virgin na kartę za 29 zł mam 15 GB internetu (transmisji danych), ale
    > i tak wszystko właściwie się marnuje, bo bardzo rzadko korzystam.

    W Play nie musi się marnowac, bo może być przedłużone dowolnym pakietem.
    Można zakupić jednorazowo duży pakiet a następnie przedłużać pakietem - np za 5 zł
    najniższym pakietem chyba 600 MB albo za 7 zł pakietem "Formuła SMS", który dane 100
    MB + SMSy do wszystkich sieci.

  • 27. Data: 2017-12-30 10:58:31
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

> [...]
    najniższym pakietem chyba 600 MB albo za 7 zł pakietem "Formuła SMS", który dane 100

    Zgadza się, to działa. A czy może sprawdzałeś cykliczne doładowania? Czy
    one też przedłużają?

    Animko, 29 zł a 3 zł na miesiąc, to jednak jest spora różnica.

    --
    Grzexs

  • 28. Data: 2017-12-30 18:01:40
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-12-27 o 19:46, s...@g...com pisze:

> [...]
    > przedłużać pakietem - np za 5 zł najniższym pakietem chyba 600 MB
    > albo za 7 zł pakietem "Formuła SMS", który dane 100 MB + SMSy do

    Mnie internet w telefonie jest potrzebny tylko czasami- jak gdzieś
    czekam w kolejce np. na poczcie czy do lekarza, bo się nudzę. Jak
    przepada co miesiąc to niech sobie przepada. W Virgin wiedzą, że nie
    korzystam prawie wcale z internetu to zamiast dać mi w prezencie np.
    darmowe mm-sy (bardzo by mi się przydały) to już parę razy dali mi
    dodatkowe GB internetu. Cwana bestia ;-)

    --
    animka

  • 29. Data: 2017-12-30 18:07:24
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-12-30 o 10:58, Grzexs pisze:

    > Zgadza się, to działa. A czy może sprawdzałeś cykliczne doładowania? Czy
    > one też przedłużają?
    >
    > Animko, 29 zł a 3 zł na miesiąc, to jednak jest spora różnica.

    Nie rozumiem co masz na myśli. Za sam internet?

    Za 29 zł na kartę mam wszystko oprócz mm-sów. Placę 30 zł. Uzbierało się
    ostatnio coś ze 4 zł i mogę wysłać już ze 3 mm-sy. Wolalabym jednak mieć
    je w pakiecie.

    --
    animka