  • 1. Data: 2012-12-18 20:29:39
    Temat: Płoną VW, płoną...
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    http://youtu.be/aeFQ4CbS7JI

    Swoją drogą od jednej opony taki pożar, chyba musiał trochę drzeć na
    niej zanim zauważył.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 2. Data: 2012-12-19 08:38:56
    Temat: Re: Płoną VW, płoną...
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    To w samochodach stojących z tyłu nikt nie miał gaśnicy?
    A ten idiota "kamerzysta" zamiast wziąć gasnicę z samochodu wybrał się z
    telefonem na kręcenie sensacyjnego filmu.

    Szkoda gadać.

  • 3. Data: 2012-12-19 08:57:52
    Od: Franc <q...@w...pl>

    Dnia Wed, 19 Dec 2012 08:38:56 +0100, 4CX250 napisał(a):

    > To w samochodach stojących z tyłu nikt nie miał gaśnicy?
    > A ten idiota "kamerzysta" zamiast wziąć gasnicę z samochodu wybrał się z
    > telefonem na kręcenie sensacyjnego filmu.
    >
    > Szkoda gadać.
    Szkoda gadać nad tępotą ludzi piszących, którzy mają problem z
    przyswajaniem słowa pisanego.

    Wszędzie koleś pisze, że zużyli wszystkie gaśnice i nic to nie dało.
    Szkoda gadać.
    --
    Franc

  • 4. Data: 2012-12-19 09:04:44
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    W dniu 2012-12-18 20:29, jerzu pisze:

    > http://youtu.be/aeFQ4CbS7JI
    >
    > Swoją drogą od jednej opony taki pożar, chyba musiał trochę drzeć na
    > niej zanim zauważył.

    "Próbowaliśmy wyciągnąć auto, powstrzymał nas elektryczny ręczny. "

    cudowna ta wspolczesna technika!

  • 5. Data: 2012-12-19 09:06:37
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Franc" <q...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Szkoda gadać nad tępotą ludzi piszących, którzy mają problem z
    > przyswajaniem słowa pisanego.
    >
    > Wszędzie koleś pisze, że zużyli wszystkie gaśnice i nic to nie dało.
    > Szkoda gadać.

    Nie czytałem komentarzy więc...

    Marek

  • 6. Data: 2012-12-19 10:00:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-12-19 09:06, 4CX250 pisze:
    > Użytkownik "Franc" <q...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie czytałem [...]

    I teraz są efekty ;)

    Tak jak w tym dowcipie, w którym pytano się pisarza, czy czytał
    Tołstoja, czy czytał Dostojewskiego, czy czytał Majewskiego.

    - Nie, po co, przecież to ja piszę!

    Na usenecie też się niektórym w głowach przewraca "bo oni piszą i czytać
    nie muszą" :)

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2012-12-19 10:09:35
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** chwdp pisze tak:

    > "Próbowaliśmy wyciągnąć auto, powstrzymał nas elektryczny ręczny. "
    >
    > cudowna ta wspolczesna technika!

    Trudno powiedzieć jak człowiek zachowałby się na żywo
    ale możnaby próbować choć ten ostatni opuścić albo zwyczajnie zrzucić
    na cześci byłby ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 8. Data: 2012-12-19 10:23:36
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-12-19 08:57, Franc pisze:
    > Wszędzie koleś pisze, że zużyli wszystkie gaśnice i nic to nie dało.

    Znajomy strażak co mi podbija legalizację gaśnicy zawsze powtarza że 1kg
    to tylko pic na wodę żeby nie zapłacić mandatu.
    Kolejny nieżyciowy przepis. Człowiek myśli że opiekuńcze państwo o niego
    zadbało a to znowu nieprawda jest!!!

  • 9. Data: 2012-12-19 10:58:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** z pisze tak:

    > Znajomy strażak co mi podbija legalizację gaśnicy zawsze powtarza
    > że 1kg to tylko pic na wodę żeby nie zapłacić mandatu.

    Kiedyś widziałem jak na budowie zapaliła się folia.
    Byłem nieźle zaskoczony szybkością pożaru. Dym momentalnie wypełnił
    pomieszczenie 15x10 metrów. Powietrza zostało do wysokości kolan.

    Tutaj mieli dużo czasu.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 10. Data: 2012-12-19 11:08:27
    Od: "charwel (Oo)==:::" <c...@g...pl>

    W dniu 2012-12-19 10:23, z pisze:

> [...]
    > to tylko pic na wodę żeby nie zapłacić mandatu.
    > Kolejny nieżyciowy przepis. Człowiek myśli że opiekuńcze państwo o niego

    Kiedyś, z powodu braku masy silnika, zapalił mi się gaźnik Fiata 125.
    Nieźle się już palił i ugasiłem go gaśnicą proszkową 1kg. Czyli jednak
    coś to daje.

    charwel