  • 101. Data: 2010-03-05 07:09:33
    Temat: Re: Płytki PCB - jaka firma jest NAPRAWDĘ dobra?
    Od: <k...@w...pl>

    > Posiadanie kasy to strata czasu i pieniędzy (nie znam szczegółów - jak
    > często i za ile jakieś przeglądy, autoryzacje, ile dodatkowych kwitów do
    > wypełnienia i wysłania co miesiąc itp.), a czas (i pieniądze) to jest to
    > czego człowiekowi, który chce coś zrobić ciągle brakuje a coraz to nowe
    > pomysły mu go zabierają.

    Dwa razy do roku 100zł netto.
    Jak masz podpisaną umowę z jakąś firmą (zazwyczaj tą w której kupiłeś) to
    oni pilnują i to wszystko.

  • 102. Data: 2010-03-05 07:45:47
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dwa razy do roku 100zł netto.
    > Jak masz podpisaną umowę z jakąś firmą (zazwyczaj tą w której kupiłeś) to
    > oni pilnują i to wszystko.
    Jakby mi ktoś zaproponował odbiornik TV (pewnie podobna cena), do którego
    potem 2 razy do roku będzie przychodził kasować po 122zł to wydawało by mi
    się to dziwne.
    P.G.

  • 103. Data: 2010-03-05 15:45:24
    Od: Freddie Chopin <W...@S...op.pl>

    Dziś dotarły do mnie płytki z reklamacji, więc sprawa jest już
    wyjaśniona, no ale po kolei...

    Płytki które dostałem poprzednio podzieliłem na grupki jakościowe i
    wyszło mi, że zaledwie 13% płytek jest w miarę OK (nie ma rozlanej
    warstwy opisu, opis nie nachodzi na pady, nie ma żadnych cięć, ...),
    reszta mnie nie satysfakcjonowała. Producentowi - firmie PCBCART -
    przesyłałem tylko zdjęcia które prezentowałem na pierwszej stronie i
    zgodzili się wykonać "złe" płytki jeszcze raz, za darmo (zarówno
    wykonanie jak i przesyłka, jedyne co musiałem zapłacić to oczywiście
    cło, ale to są już groszowe sprawy).

    Jak już pisałem - przesyłka doleciała dziś i po wyjęciu zawartości
    odczułem ulgę (; Płytki są po prostu BEZ PORÓWNANIA z tymi pierwszymi.
    Wyglądają jakby były z zupełnie innej fabryki - soldermaska ma
    ciemniejszy odcień, cynowanie jest bardziej płaskie, laminat ma inny
    kolor (z boku), itp.. Ale najważniejsze - jakościowo płytki są idealne!
    Przejrzałem je (pobieżnie) i nie mogę się przyczepić do niczego:
    - warstwa opisu - ostra, super precyzyjnie wypozycjonowana
    - soldermaska - bardzo ładna, precyzyjnie położona, nawet między gęsto
    ułożonymi padami
    - ścieżki - bez zastrzeżeń
    - przycięcie płytek - idealne.

    Napiszę jeszcze dziś do nich spytać czy płytki były testowane
    elektrycznie (standardowo przy zamówieniach wszystkie są testowane), bo
    są tak dobre, że aż mi się wierzyć nie chce...

    Może więc wszystko było spowodowane przerwą świąteczną, którą
    rozpoczynali kilka dni po sfinalizowaniu mojego pierwszego zamówienia?
    Może tak, może nie - nie wiem i pewnie się nie dowiem [;

    Na potwierdzenie tego co napisałem pare fotek można znaleźć w tym poście:
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=778
    4588#7784588

    4\/3!!

  • 104. Data: 2010-03-05 18:38:51
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

    > Jakby mi ktoś zaproponował odbiornik TV (pewnie podobna cena), do
    > którego potem 2 razy do roku będzie przychodził kasować po 122zł to
    > wydawało by mi się to dziwne.

    Nie?
    A to jest w rozporządzeniu Ministra Finansów, te coroczne przeglądy.

    A już dla mnie szczytem bezczelności ze strony firmy serwisującej
    było przejście na serwis roczny. Parą lat temu Minister Finansów
    w swoim rozporządzeniu zmienił półroczny minimalny czas pracy
    między przeglądami na roczny - bo podatnicy żalili się na duże
    koszty przeglądów. I jak po tym zawitał do mnie serwisant, to
    przyniósł fakturę na kwotę dwa razy większą. Chcecie rzadziej
    to macie. Ale płacić trzeba. I nie można zmienić firmy
    serwisującej, to jest przymus że serwisuje ten, kto sprzedał kasę.

    Ale to nadal pikuś, ludzie i firmy nie chcą kasy, bo to
    konieczność wydania paragonu fiskalnego kupującemu,
    za brak paragonu sypią się ciężkie kary (ostatnio
    głośno było o kioskarce, która skserowała stronę i
    nie dała paragonu za 0,50 zł - dostała chyba 500 zł
    mandatu). Bo jak ktoś nie daje paragonu, to oszukuje
    fiskusa. I coś w tym jest, że tacy adwokaci czy lekarze
    bronią się przed kasami ręcami i palcyma.

    Pozdrowienia,
    MKi

  • 105. Data: 2010-03-05 19:18:12
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    MKi przemówił ludzkim głosem:

    > I nie można zmienić firmy
    > serwisującej, to jest przymus że serwisuje ten, kto sprzedał kasę.

    Coś ściemniasz. Można zmienić serwis.

  • 106. Data: 2010-03-05 19:42:00
    Od: wirefree <m...@m...pl>

    Freddie Chopin pisze:
> [...]
    > Może tak, może nie - nie wiem i pewnie się nie dowiem [;
    >
    > Na potwierdzenie tego co napisałem pare fotek można znaleźć w tym poście:

    Pochwal sie ile zaplaciles razem z transportem za te 125 plytek.
    Dopierow tedy bedziemy mieli obraz calej sytuacji.

  • 107. Data: 2010-03-05 19:46:09
    Od: wirefree <m...@m...pl>

    A tutaj rok temu to gdzie zamawiales ?
    http://obrazki.elektroda.net/91_1257940964.jpg

  • 108. Data: 2010-03-05 20:40:48
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 05/03/2010 15:45, Freddie Chopin wrote:
    > Napiszę jeszcze dziś do nich spytać czy płytki były testowane
    > elektrycznie (standardowo przy zamówieniach wszystkie są testowane), bo
    > są tak dobre, że aż mi się wierzyć nie chce...

    Na plytkach z Pcbcart widac slady testera iglowego na padach (niektorzy
    musza przez lupe patrzec).

    --
    Jerry1111

  • 109. Data: 2010-03-06 08:44:44
    Od: Freddie Chopin <W...@S...op.pl>

    On 2010-03-05 21:40, Jerry1111 wrote:
    > Na plytkach z Pcbcart widac slady testera iglowego na padach (niektorzy
    > musza przez lupe patrzec).

    Odpisali mi, że płytki były testowane, a na padach faktycznie widać
    ślady igieł [;

    pozdr.

  • 110. Data: 2010-03-06 09:03:31
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

    Zbych pisze:
    > MKi przemówił ludzkim głosem:

    > Coś ściemniasz. Można zmienić serwis.

    No teoretycznie można:

    Cytat z rozporządzenia:
    "Zmiana prowadzącego serwis kas niewynikająca z naruszenia
    warunków jego prowadzenia może być dokonana na wniosek
    podatnika za zgodą producenta krajowego lub importera,
    z tym że nie może on odmówić zgody na zmianę prowadzącego
    serwis kas, jeżeli warunki cenowe _i_ miejsca jego świadczenia
    są korzystniejsze dla podatnika. O dokonanej zmianie producent
    krajowy lub importer zawiadamia naczelnika urzędu skarbowego
    w terminie 7 dni od jej dokonania."

    Jak dla mnie, spójnik "i" (podkreśliłem wyżej) praktycznie
    eliminuje możliwość zmiany. Jeśli serwisant przyjeżdża sam
    do kasy (a taka jest praktyka), trudno znaleźć lepsze warunki
    miejsca świadczenia serwisu.

    Pozdrowienia,
    MKi