  • 11. Data: 2010-02-28 10:26:52
    Temat: Re: Płytki PCB - jaka firma jest NAPRAWDĘ dobra?
    Od: wirefree <m...@m...pl>

    Freddie Chopin pisze:

    > Może i bym chciał, ale firma ta nawet nie zrobi wyceny dla prywatnej
    > osoby...

    > Tak.
    >
    > pozdr.

    :):):):):):)

    2 warstwowe plytki zamawiasz w PCBCART ?? Przeciez to sie nie oplaca.
    Zamow w technoserwisie bedzie taniej i szybciej.

  • 12. Data: 2010-02-28 10:29:39
    Od: wirefree <m...@m...pl>

    mariusz pisze:
    > "Freddie Chopin" <W...@S...op.pl> wrote in message

    > bo to prawda. żadna polska firma. u nas jak ci zrobią to czasem od zwarć
    > zwariujesz. szkoda gadać. rób w chinach.

    2 warstwowych nie oplaca sie robic w chinach, chyba ze kontener. Tak
    jak napisalem wczesniej technoserwis z testowaniem

  • 13. Data: 2010-02-28 10:34:59
    Od: wirefree <m...@m...pl>

    Filip Ozimek pisze:

    > Już o tym pisałem kiedyś, ale napiszę raz jeszcze: podobnie jest z
    > zamawianiem elementów optycznych (kliny, pryzmaty, soczewki etc) dobrej
    > jakości na zamówienie wg. opisu. Polski szlifierz zacznie od marudzenia,
    > że będzie drogo i trudno coś takiego zrobić. Potem będzie się ociągał z
    > zamówieniem, zrobi niechlujnie. Chińczyk odpowiada na e-mail po 15
    > minutach (niezależnie o jakiej porze napiszesz do niego!), zrobi
    > wszystko precyzyjnie i taniej niż Polak, całe zamówienie jest tańsze i
    > szybsze. I jeszcze kartkę na święta przyśle. W Polsce opłaca się tylko
> [...]

    Obawiam sie ze bzdury wypisujesz, jest kilka dobrych firm w polsce ale
    trzeba wiedziec jakie to, ogolnie 2 warstwowych nie oplaca sie zlecac
    chinczykowi bo bedzie drozej niz u nas. Zamawialem tysiace sztuk w
    chinach i w polsce i jesli plytki sa testowane to nie ma mozliwosci ze
    maja wady.

  • 14. Data: 2010-02-28 11:02:54
    Od: Freddie Chopin <W...@S...op.pl>

    On 2010-02-28 11:26, wirefree wrote:
    > 2 warstwowe plytki zamawiasz w PCBCART ?? Przeciez to sie nie oplaca.
    > Zamow w technoserwisie bedzie taniej i szybciej.

    Najpierw sprawdź, potem pisz. W technoservice wychodzi mnie bez VAT, bez
    wysyłki i bez dokumentacji (pomijam to, że na TSkę mogę wziąść 1/3 tego
    co potrzebuję) dokładnie 3x drożej niż w PCBCART z VAT, cłem, przesyłką
    i dokumentacją... Szybciej też nie będzie, bo od zamówienia do
    otrzymania płytek w PCBCART mija dokładnie 14 dni.

    pozdr.

  • 15. Data: 2010-02-28 11:04:28
    Temat: Re: P?ytki PCB - jaka firma jest NAPRAWD? dobra?
    Od: Freddie Chopin <W...@S...op.pl>

    On 2010-02-28 11:03, Paweł wrote:
    > Może wybrałeś złą firmę.

    Pewnie po to jest ten wątek, aby ktoś polecił "dobrą", choć Elpin i
    PCBCART są ponoć bardzo dobre.

    pozdr.

  • 16. Data: 2010-02-28 11:07:15
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-02-27 23:12, Freddie Chopin pisze:

> [...]
    > JEDNEJ złej opinii - same superlatywy, a naprawdę długo szukałem opinii,
    > żeby się nie naciąć. A co dostałem? Pierwsze co rzuca się w oczy, czyli
    [...]

    Polecam gdański SoftCom - zamawialiśmy u nich produkcyjną serię płytek
    do telefonów komórkowych (AFAIR 8 czy 10 warstw, kilka układów BGA,
    mikroprzelotki). Robione chyba w Chinach, jakość płytek super, pomimo
    sporego stopnia skomplikowania.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 17. Data: 2010-02-28 11:13:12
    Od: wirefree <m...@m...pl>

    Freddie Chopin pisze:

> [...]
    > i dokumentacją... Szybciej też nie będzie, bo od zamówienia do
    > otrzymania płytek w PCBCART mija dokładnie 14 dni.

    Zamawialem wielokrotnie w chinach i technoserwisie, w chinach mam duze
    lepsze ceny niz PCBCARt i i tak nie oplaca sie robic 2 warstwowych w
    chinach z uwagi na koszt transportu.

    Technoserwis moze nie jest tani ale jak zamawiasz z testowaniem
    elektrycznym to masz 100% pewnosci ze plytka jest Ok, wiekszosc
    plytkarni w polsce robi testowanie "wzrokowe" bo nie stac ich na maszyny
    do testowania. podalem ci kilka przykladow plytkarni sprawdzonych w
    ktorych zamawialem tysiace plytek i jestem z nich zadowolony. W
    technoserwisie czekam na plytki prototypowe 6 warstwowe max 5 dni.

    Zauwaz tez ze ceny sa rozne dla zamowien 5 plytek i 5 000.

  • 18. Data: 2010-02-28 11:17:43
    Od: Freddie Chopin <W...@S...op.pl>

    On 2010-02-28 12:13, wirefree wrote:
    > podalem ci kilka przykladow plytkarni sprawdzonych w
    > ktorych zamawialem tysiace plytek i jestem z nich zadowolony.

    ? gdzie ?

    > Zauwaz tez ze ceny sa rozne dla zamowien 5 plytek i 5 000.

    Zauważ, że pisałem iż w Technoservice nie zamówię nic, bo jestem osobą
    prywatną.

    pozdr.

  • 19. Data: 2010-02-28 11:19:06
    Od: wirefree <m...@m...pl>

    Adam Dybkowski pisze:

> [...]
    > do telefonów komórkowych (AFAIR 8 czy 10 warstw, kilka układów BGA,
    > mikroprzelotki). Robione chyba w Chinach, jakość płytek super, pomimo

    Softcom to tylko posrednik, plytki robia dla nich chinczyki.

    Jesli ktos potrzebuje sprawdzonej firmy w chinach to polecam
    http://www.njpcb.com/ przy duzych ilosciach maja naprawde dobre ceny
    ale tak jak napisalem wczesniej 2 warstwowe u nas sa tansze w produkcji.

  • 20. Data: 2010-02-28 11:20:57
    Od: wirefree <m...@m...pl>

    Freddie Chopin pisze:

    > ? gdzie ?

    > Zauważ, że pisałem iż w Technoservice nie zamówię nic, bo jestem osobą
    > prywatną.
    >
    > pozdr.

    Zamow na uczelnie.