  • 11. Data: 2012-11-22 12:48:38
    Temat: Re: Poczta glosowa
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 22 Lis, 12:24, "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:
    slyszac nagrywanie w

    > No i widzisz - on sie nagrywa, poczta za chwile oddzwania i juz wiesz
    > czy dzwonic czy dalej udawac ze cie nie ma :-)

    A kto placi za rozmowe jesli chcemy rozroznic warianty ;)

  • 12. Data: 2012-11-22 14:47:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    j.googlegroups.com...
    > podoba mi sie opccja w automatycznych sekretarkach, gdy nagrywajacego
    > sie slychac w trakcie nagrywania na "glosnomowiaco" - wtedy mozna sie
    > decydowac, czy odebrac polaczenie przerywajac nagrywanie, czy
    > zignorowac...i niech sie nagrywa i czeka na ewentualne oddzwonienie.
    >
    > swoja droga, przydalaby sie rowniez taka opcja do wyboru w poczcie na
    > tel. komorkowych.
    > Co prawda jest identyfikacja numeru, ale np. ktos z kim nie mamy czasu
    > rozmawiac, moze akurat miec wazna sprawe - slyszac nagrywanie w czasie
    > rzeczywistym, mozna by przyjac wtedy polaczenie.

    Zgadzam się - jest to bardzo miła funkcja sekretarki i również mi szkoda
    że nie ma takiej opcji w komórkach. A przynajmniej ja o takiej nie
    słyszałem.

  • 13. Data: 2012-11-22 14:48:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...
    > On 22 Lis, 12:24, "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:
    > slyszac nagrywanie w

    > A kto placi za rozmowe jesli chcemy rozroznic warianty ;)

    Aaa... i tu Cie mamy. Z Poznania piszesz? ;-)

  • 14. Data: 2012-11-22 15:04:53
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 22 Lis, 14:48, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    > "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message

    .googlegroups.com...

    > Aaa... i tu Cie mamy. Z Poznania piszesz? ;-)

    Nie.
    Jestem politykiem i nie chce, zeby w przyszlosci billingi pokazywaly
    do kogo dzwonilem, a nawet, ze odsluchiwalem dana informacje ze
    skrzynki ;)

  • 15. Data: 2012-11-22 15:20:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

> [...]
    > Jestem politykiem i nie chce, zeby w przyszlosci billingi pokazywaly
    > do kogo dzwonilem, a nawet, ze odsluchiwalem dana informacje ze

    No to musze Cie zmartwic - bilingi udostepniane dla potrzeb sadu
    pokazuja równiez rozmowy przychodzace... przykro mi :-)

  • 16. Data: 2012-11-22 18:56:43
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 22 Lis, 15:21, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
> [...]
    >
    > No to musze Cie zmartwic - bilingi udostepniane dla potrzeb sadu
    > pokazuja równiez rozmowy przychodzace... przykro mi :-)

    Ale jesli nieodebrane..... ;)

  • 17. Data: 2012-11-22 19:16:19
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Ale jesli nieodebrane..... ;)

    To też powinny pokazywać. Tu jest pewien niuans, którym mogą się różnić
    billingi po jednej i drugiej stronie.