  • 1. Data: 2015-12-02 14:54:30
    Temat: Podkręcanie PIV
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Cześć
    Chciałbym podrasować starego peceta z:
    Intel(R) Pentium(R) 4 Processor 745 supporting HT Technology
    (512K Cache, 3.00 GHz, 800 MHz FSB) SL6WK. Pamięta jeszcze ktoś jak
    dalece jest sensowne podkręcanie tegoż? I nie chodzi mi o jakieś
    wyczynowe czyw wręcz rekordowe dane. Komp będzie używany przez mało
    gramotną w te kolocki osobę (do poganiania przeglądarki z fejsbukiem i
    do skejpa) więc stabilność ważna.
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 2. Data: 2015-12-02 15:17:56
    Temat: Re: Podkręcanie PIV
    Od: Killer2 <f...@g...pl>

> [...]
    > wyczynowe czyw wręcz rekordowe dane. Komp będzie używany przez mało
    > gramotną w te kolocki osobę (do poganiania przeglądarki z fejsbukiem i

    to po co podkręcać

  • 3. Data: 2015-12-02 15:43:31
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 2 Dec 2015 15:17:56 +0100, Killer2 napisał(a):

    > to po co podkręcać

    Żeby szybciej działał :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2015-12-02 15:52:42
    Od: "zhbick" <n...@m...pl>

    FSB ze 100 na jakieś 112 MHz, co w praktyce nic nie daje

  • 5. Data: 2015-12-02 19:37:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

> [...]
    > wyczynowe czyw wręcz rekordowe dane. Komp będzie używany przez mało
    > gramotną w te kolocki osobę (do poganiania przeglądarki z fejsbukiem i

    Najszybszy bedzie jak bedzie spadał z drugiego pietra na bruk :)

    c2d kosztuje circa 200zł...

  • 6. Data: 2015-12-02 20:01:32
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 02.12.2015 Jacek Maciejewski <j...@g...pl> napisał/a:

    > Chciałbym podrasować starego peceta z:
    > Intel(R) Pentium(R) 4 Processor 745 supporting HT Technology

    Tę grzałkę jeszcze kręcić? Szkoda uszu. Tym bardziej
    jeśli ważna stabilność.

    --
    Dominik & kąpany (via raspbianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 7. Data: 2015-12-02 20:27:45
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 2 Dec 2015 19:01:32 +0000 (UTC), Dominik & Co napisał(a):

    > Tę grzałkę jeszcze kręcić? Szkoda uszu. Tym bardziej
    > jeśli ważna stabilność.

    Czego wy chcecie? Żeby emerytka se kupowała nowy komp za 2-3 tys? Do
    celów jakie ona ma, P4 wystarczy w zupełności a kosztuje 20 zł. Na tyle
    ją stać. Procek ma TDP 82W, wspólczesne mają 60-80 a bywa że i ponad
    100W. Chłodzenie jest wystarczająco ciche, wiatrak ma regulację i leci
    na 2500 obr, w stresie temp. nie przekracza 50 st. Podkręciłem 10% i
    starczy. Jeszcze tylko dla porządku wstawię moduł RAM za 5 zł żeby było
    1GB w dualu i oddaję kompa, kobita będzie happy :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2015-12-02 22:26:33
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 02.12.2015 Jacek Maciejewski <j...@g...pl> napisał/a:

    > Czego wy chcecie? Żeby emerytka se kupowała nowy komp za 2-3 tys? Do

    A skąd taki wniosek? Ja tylko odpowiadam, że nie warto kręcić.
    Skórka niewarta wyprawki. Jak wystarcza niech chodzi na przewidzianych
    ustawieniach, jak nie- zmienić choćby na C2D za małe pieniądze.

    > celów jakie ona ma, P4 wystarczy w zupełności a kosztuje 20 zł. Na tyle

    No i OK, cena adekwatna do wartości.

    > na 2500 obr, w stresie temp. nie przekracza 50 st. Podkręciłem 10% i

    2500 obr to raczej nie jest ciche. No ale co kto lubi.

  • 9. Data: 2015-12-02 23:50:18
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    On 02/12/2015 18:37, Budzik wrote:

    > Najszybszy bedzie jak bedzie spadał z drugiego pietra na bruk :)

    :D

    > c2d kosztuje circa 200zł...

    Za tyle to da się kupić Q8400S (z akcentem na "S"). ;D
    --

  • 10. Data: 2015-12-03 13:00:25
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Podkręciłem 10% i
    > starczy.

    Czy emerytka odczuje wzrost częstotliwości pracy procesora o 10%?