  • 1. Data: 2015-11-30 16:01:47
    Temat: Jaki cichy zasilacz?
    Od: z <...@...pl>

    Potrzebuję cichy zasilacz 400Wat do 200 zł.
    Nie będzie grane ale często oglądana Tv (HorizonTV, Youtube) na jakimś
    starym Athlonie 7750.
    Potrzebuję zasilacz który dociągnie do reszty którą już wyciszyłem.

    Do tej pory używałem ModecomFeel400 kilka sztuk. Są za głośne :-)

  • 2. Data: 2015-11-30 16:51:01
    Temat: Re: Jaki cichy zasilacz?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 30 Nov 2015 16:01:47 +0100, z napisał(a):

    > Są za głośne :-)

    Użyj zasilacza z wiatrakiem w dnie. I z autonomiczną regulacją obrotów.
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 3. Data: 2015-11-30 17:41:55
    Od: z <...@...pl>

    > Użyj zasilacza z wiatrakiem w dnie. I z autonomiczną regulacją obrotów.

    Rozumiem że Modecom FEEL III-350W
    www.ceneo.pl/615803#tab=spec
    nie posiada tej regulacji obrotów?

    http://www.x-kom.pl/p/204689-zasilacz-komputerowy-si
    lentiumpc-vero-l1-500w-v2.html
    Będzie ciszej?

    Bo z chłodzenia tej firmy jestem bardzo zadowolony:
    http://www.x-kom.pl/p/149641-chlodzenie-do-procesora
    -silentiumpc-spartan-pro-he924-775-1155-1156-939-am3
    .html

  • 4. Data: 2015-11-30 18:21:50
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2015-11-30 16:01, z wrote:
> [...]
    > Potrzebuję zasilacz który dociągnie do reszty którą już wyciszyłem.
    >
    > Do tej pory używałem ModecomFeel400 kilka sztuk. Są za głośne :-)

    Moze znajdziesz cos calkiem pasywnego w tej cenie?
    https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=zasilacz+pasywny
    +pc
    Na Allegro sa jakies trzy na dole, musialbys sie jednak im dokladniej
    przyjrzec bo moze to nic nie warte modele
    http://allegro.pl/komputery?id=2&order=p&string=zasi
    lacz+pasywny&bmatch=engagement-v6-promo-sm-sqm-dyn-f
    uzzy-v1-ele-1-5-1130

  • 5. Data: 2015-11-30 19:18:24
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 30 Nov 2015 17:41:55 +0100, z napisał(a):

    > Rozumiem że Modecom FEEL III-350W
    > www.ceneo.pl/615803#tab=spec
    > nie posiada tej regulacji obrotów?
    IMO nie.

    > http://www.x-kom.pl/p/204689-zasilacz-komputerowy-si
    lentiumpc-vero-l1-500w-v2.html
    > Będzie ciszej?
    Ten ma, można przeczytać w opisie.

    > Bo z chłodzenia tej firmy jestem bardzo zadowolony:
    > http://www.x-kom.pl/p/149641-chlodzenie-do-procesora
    -silentiumpc-spartan-pro-he924-775-1155-1156-939-am3
    .html
    Z mojego doświadczenia wynika że podobny radiator do tego z obrazka
    wystarcza do mocy procka 60W zupełnie bez wiatraka (sam podobny mam dla
    C2D, obudowy midi i zasilacza z wiatrakiem w dnie). Zaryzykowałbym tezę
    że wystarczyłby nawet do 80W, aczkolwiek należało by zrobić próbę. Sporo
    zależy od wzajemnego ustawienia elementów składowych kompa w obudowie i
    od dróg przepływu powietrza.