  • 11. Data: 2015-04-24 00:41:53
    Temat: Re: Podobno cz 4 wypadek spowodowany jest używaniem telefonu
    Od: LordBluzgR <s...@o...com>

    Kłamiesz jak zwykle. Ty nie myślisz :)
    --
    LordBluzgRT
    Get out of the road if you want to grow old.

  • 12. Data: 2015-04-24 10:59:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Smok Eustachy wrote:

    > W dniu 22.04.2015 o 16:24, masti pisze:
    > /..

    > Myślę, że wątpię

    to doucz się z przepisów zanim wyjedziesz na drogę. Bo pewnie inne znasz
    równie dobrze

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2015-04-24 23:07:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 22 Apr 2015 14:15:49 +0200, Marcin N napisał(a):
    > Jakoś ciężko mi w to uwierzyć.
    > Podobno wystawiono już 120 tys mandatów za te telefony (w roku 2014) a
    > wypadków jest bardzo niewiele w porównaniu to liczby mandatów.
    > Jak dla mnie to "fakt medialny" dla zamydlenia oczu.

    A gdzie te wypadki ?

    Bo w pewnych krajach, w ktorych predkosci sa nizsze, a mandaty wyzsze,
    to jestem sklonny uwierzyc ze telefony i alkohol sa powazna pozycja w
    statystyce. No bo co ma byc, jak 90 przekroczyc nie mozna.

    A u nas ... no, musze przyznac ze uzywanie komorki jest naprawde
    niebezpieczne. Ale czy az 25% ? I skad by to bylo wiadomo ?

    J.

  • 14. Data: 2015-04-24 23:31:47
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 24.04.2015 o 10:59, masti pisze:

    > to doucz się z przepisów zanim wyjedziesz na drogę. Bo pewnie inne znasz
    > równie dobrze

    A który przepis mówi że cytuję: "Natomiast rozmowa przez telefon jest

  • 15. Data: 2015-04-27 18:39:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Smok Eustachy wrote:

    > A który przepis mówi że cytuję: "Natomiast rozmowa przez telefon jest
    > równie rozpraszająca niezależnie od tego czy się gada z ręki czy przez
    > zestaw/słuchawkę."?

    "czy się gada z ręki " - mandat jest

    "czy przez zestaw/słuchawkę" - mandatu nie ma

    a dane o rozpraszaniu z badań naukowych