  • 1. Data: 2015-04-22 15:48:34
    Temat: płyn do chłodnic
    Od: mietek <m...@m...mm>

    Płyn do chłodnic Prestone, czy używacie, czy trzeba płukać po innym
    płynie żeby nim zalać, jaki ma kolor?
    Czy ma wydłuzony okres wymiany

  • 2. Data: 2015-04-23 00:51:26
    Temat: Re: płyn do chłodnic
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2015-04-22 15:48, mietek wrote:
    > Płyn do chłodnic Prestone, czy używacie, czy trzeba płukać po innym
    > płynie żeby nim zalać, jaki ma kolor?

    Bezbarwny. Mój mechanik radzi go na ewentualne dolewki, mówi, ze dobrze
    miesza się z innymi płynami.

    Piotr

  • 3. Data: 2015-04-23 08:28:14
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 22.04.2015 15:48, mietek wrote:
    > Płyn do chłodnic Prestone, czy używacie, czy trzeba płukać po innym
    > płynie żeby nim zalać, jaki ma kolor?
    > Czy ma wydłuzony okres wymiany
    Ja mialem zielony w zoltym kanistrze. Mieszalem z roznymi i jest ok.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 4. Data: 2015-04-23 08:49:06
    Od: Jaszczomp <j...@s...com>

    mietek pisze:
    > Płyn do chłodnic Prestone, czy używacie, czy trzeba płukać po innym
    > płynie żeby nim zalać, jaki ma kolor?
    > Czy ma wydłuzony okres wymiany

    Prestone to płyn uniwersalny i mieszalny z innymi.