  • 1. Data: 2015-03-25 10:07:37
    Temat: Podstawy
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,
    Wiem, ze tu wszyscy fachowcy, ale moze sie komus przyda jako podrecznik,
    ktory czasem dobrze miec pod reka:

    http://links.mkt102.com/ctt?kn=1&ms=NDgyOTI4NzMS1&r=
    MTE1NzI4MzYzOTgzS0&b=0&j=NjQzMDI1NTg5S0&mt=1&rt=0

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 2. Data: 2015-03-25 12:36:00
    Temat: Re: Podstawy
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    masz to ściągnięte?

  • 3. Data: 2015-03-25 14:53:13
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 25 Mar 2015 10:07:37 +0100, Pawel O'Pajak <o...@g...pl>
    wrote:
    > http://links.mkt102.com/ctt?kn=1&ms=NDgyOTI4NzMS1&r=
    MTE1NzI4MzYzOTgzS0&b=0&j=NjQzMDI1NTg5S0&mt=1&rt=0

    Trzeba mieć tam konto...

    --
    Marek

  • 4. Data: 2015-03-25 15:13:33
    Od: butek <email.is@invalid>

    W dniu 25.03.2015 o 14:53, Marek pisze:

    > Trzeba mieć tam konto...

    A gdzież tam :) Enjoy :

    http://www.ti.com/seclit/sg/slyw038a/slyw038a.pdf

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 5. Data: 2015-03-25 20:39:52
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    butek pisze:

    > A gdzież tam :) Enjoy :
    >
    > http://www.ti.com/seclit/sg/slyw038a/slyw038a.pdf

    Wrzucone do przydasiów, dzięki.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 6. Data: 2015-03-25 21:40:12
    Od: bobofrut <r...@g...com>

    On Wednesday, 25 March 2015 14:13:35 UTC, butek wrote:

> [...]
    > bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate
    > corners of the room. This will prevent the premature build-up of a

    Dzięńks.

  • 7. Data: 2015-03-27 14:57:00
    Od: "Jan" <k...@p...net>

    Zapomnij, to w języku międzynarodowym UE.