  • 11. Data: 2006-05-23 16:47:12
    Temat: Re: Podszywający sie wpis w DNS
    Od: Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl>

    Robert Jaroszuk napisał(a):
    > Ale co to ma do pierwotnego pytania na poczatku dyskusji?
    A czy ja na to pytanie odpowiadalem? Czytac uwazniej prosze.

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski

  • 12. Data: 2006-05-23 21:04:39
    Od: z...@n...iq.pl (Robert Jaroszuk)

    On Tue, 23 May 2006, Jaroslaw Berezowski wrote:

    > A czy ja na to pytanie odpowiadalem? Czytac uwazniej prosze.

    Nie odpowiadałeś na żadne pytanie, racz zauważyć.

    --
    ... Robert Jaroszuk ...
    GCS/IT/O d? s: a-- C++ ULB++++$ P+ L++++$ E--- W- K- N+ DI+ V-

    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip

  • 13. Data: 2006-05-23 21:13:40
    Od: Jaroslaw Berezowski <j...@p...onet.pl>

    Robert Jaroszuk napisał(a):

    > Nie odpowiadałeś na żadne pytanie, racz zauważyć.
    Nie musialem zauwazac, wiedzialem to jak pisalem.
    A zeby skonczyc ta durna przepychanke podpowiadam Ci ze wypowiedzialem
    sie w temacie spamu, jaki moze splynac na taka maszyne. Jakbym
    odpowiadal na pytanie zalozyciela watku, to odpowiadalbym pod _jego_ postem.
    EOT

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski