  • 1. Data: 2009-01-22 12:02:32
    Temat: Podwyzka cen Canon i Nikon
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Hej

    Jeśli wierzyć emailowi od e-oko to Canon i Nikon podnoszą ceny o 30%,
    Canon od dzisiaj, a Nikon od 1 lutego.
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 2. Data: 2009-01-22 12:06:01
    Temat: Re: Podwyzka cen Canon i Nikon
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Jeśli wierzyć emailowi od e-oko to Canon i Nikon podnoszą ceny o 30%,
    > Canon od dzisiaj, a Nikon od 1 lutego.

    Tak tak - jak ludzie przestana kupowac sprzet to
    go sobie sprzedawcy w weki powsadzaja. Jak sie
    odpowiednio zamarynuje to bedzie lepszy ;-)

  • 3. Data: 2009-01-22 12:07:25
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Jakub Jewuła napisał(a):

    > Tak tak - jak ludzie przestana kupowac sprzet to
    > go sobie sprzedawcy w weki powsadzaja. Jak sie
    > odpowiednio zamarynuje to bedzie lepszy ;-)

    To nie problem puszek mają pełno i jakieś słoiki na półkach :)

    wer

  • 4. Data: 2009-01-22 12:10:23
    Od: j...@a...at

    On 22 Jan., 13:06, "Jakub Jewu a" <b...@s...com.pl> wrote:

    > Tak tak - jak ludzie przestana kupowac sprzet to
    > go sobie sprzedawcy w weki powsadzaja. Jak sie
    > odpowiednio zamarynuje to bedzie lepszy ;-)

    nie drozeje tylko zlotowka traci na wartosci - czyli posiadacze pln ow
    staja sie w stosunku do strefy usd / euro jakby biedniejsi - tzn spada
    sila nabywcza zlotowki..
    to nic innego jak przeliczenie ceny wg aktualnych kursow.

    skoncza sie takie numery kiedy przejdzeimy na euro - oby jak
    najszybciej , w przeciwnym wypadku ten sam sprzet , o ktorym pisano
    tutja nieraz ze jest tani , stanie sie nagle niedostepny dla
    wiekszosci.

    XXX

  • 5. Data: 2009-01-22 12:10:26
    Od: "scatterbrain" <o...@w...izbo>

    > Tak tak - jak ludzie przestana kupowac sprzet to
    > go sobie sprzedawcy w weki powsadzaja. Jak sie
    > odpowiednio zamarynuje to bedzie lepszy ;-)

    Rozumiem, ze importerow sprzetu foto obowiazuja jakies inne przeliczniki
    naszej waluty ?
    Jak sie zalapac na taki "myk" (wyjezdzam na narty do strefy euro) ?

  • 6. Data: 2009-01-22 12:15:17
    Od: j...@a...at

    On 22 Jan., 13:10, "scatterbrain" <o...@w...izbo>
    wrote:

    > Rozumiem, ze importerow sprzetu foto obowiazuja jakies inne przeliczniki
    > naszej waluty ?
    > Jak sie zalapac na taki "myk" (wyjezdzam na narty do strefy euro) ?

    i tak wydasz zdecydowanie mniej w przeliczeniu na jeden przejechany
    kilometr na nartach niz wydalbys w zakopcu.

    XXX

  • 7. Data: 2009-01-22 12:16:28
    Od: d'plus <d...@t...pl>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Tak tak - jak ludzie przestana kupowac sprzet to
    > go sobie sprzedawcy w weki powsadzaja. Jak sie
    > odpowiednio zamarynuje to bedzie lepszy ;-)

    a ja się nie mogę doczekać, czy to zrobią i ew. jak długo wytrzymają.

  • 8. Data: 2009-01-22 12:16:43
    Od: Koriolan <m...@w...pl>

    Kryhu pisze:
    > Hej
    >
    > Jeśli wierzyć emailowi od e-oko to Canon i Nikon podnoszą ceny o 30%,
    > Canon od dzisiaj, a Nikon od 1 lutego.
    E-oko to niech swoje obecne ceny podniesie jeszcze o 30%..
    Body E-3 za 6590 <lol>

    Michał

  • 9. Data: 2009-01-22 12:45:37
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-01-22 13:10:23 +0100, j...@a...at said:

    > nie drozeje tylko zlotowka traci na wartosci - czyli posiadacze pln ow
    > staja sie w stosunku do strefy usd / euro jakby biedniejsi

    W tym przypadku - pleciesz głupoty. C i N podniosły ceny w całej
    Europie i Stanach.

    de Fresz

  • 10. Data: 2009-01-22 12:46:40
    Od: "scatterbrain" <o...@w...izbo>

    > i tak wydasz zdecydowanie mniej w przeliczeniu na jeden przejechany
    > kilometr na nartach niz wydalbys w zakopcu.

    Tyle to i ja wiem :-) ale rezerwujac we wrzesniu miejscowki euro bylo po
    3.30... Dzis jest po 4.30.