  • 1. Data: 2009-01-22 11:45:38
    Temat: komunikacja aparatu foto z PC
    Od: turbulizator <t...@g...pl>

    Cze.
    Jak najprościej połączyć bezprzewodowo aparat foto z laptopem. Tak aby
    mieć podgląd robionych zdjęć na ekranie kompa i możliwość zdalnego
    pstrykania migawką. Aparat na platformie 100 metrów nad ziemią?
    Jakieś pomysły?
    Pozdrawiam Marek

  • 2. Data: 2009-01-22 11:49:53
    Temat: Re: komunikacja aparatu foto z PC
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    turbulizator napisał(a):
> [...]
    > mieć podgląd robionych zdjęć na ekranie kompa i możliwość zdalnego
    > pstrykania migawką. Aparat na platformie 100 metrów nad ziemią?

    Jakieś micro pc z portem irda i wifi.

    wer

  • 3. Data: 2009-01-22 13:10:37
    Od: Nathan <m...@s...jest>

    W dniu 2009-01-22 12:45, turbulizator pisze:
> [...]
    > mieć podgląd robionych zdjęć na ekranie kompa i możliwość zdalnego
    > pstrykania migawką. Aparat na platformie 100 metrów nad ziemią?

    Do podglądu zdjęć - karta do aparatu z modułem WiFi? Tylko klapka się
    może nie domknąć.

    --
    Pozdrawiam Nathan
    "Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,

  • 4. Data: 2009-01-22 14:56:40
    Od: j...@g...pl

    On 22 Sty, 12:45, turbulizator <t...@g...pl> wrote:
> [...]
    > mieć podgląd robionych zdjęć na ekranie kompa i możliwość zdalnego
    > pstrykania migawką. Aparat na platformie 100 metrów nad ziemią?

    Prawie każdy aparat można po połączeniu z PCtem za pomocą kabelka USB
    zdalnie sterować. Używałem czegoś takiego z hybrydą Minolty A1, można
    coś takiego robić z lustrzankami Olympusa.

    Należy więc zdobyć coś co jest bezprzewodową przedłużką USB, ważne aby
    timeouty były jak najmniejsze i przepustowość jak największa.

    Wpisz w google "zigbee" może na coś takiego natrafisz. Na 100m w
    wolnej przestrzeni na pewno da radę.