  • 11. Data: 2002-11-22 13:57:32
    Temat: Re: Polacy to najpaskudniejsi spamerzy w usenecie !
    Od: c...@-...mediaport.-to-tez-wywal-.pl

    On Fri, 22 Nov 2002 00:23:29 +0000 (UTC), MSZ <d...@p...com.pl>
    wrote:

    >To nawet nie jest, jak ktoś sugerował, paranoja. To jest czysty idiotyzm.

    fakt. przejrzalem pare postów "sprawców"... ktos chyba sie bardzo na
    nich uparl... to mnie tylko utwierdza w przekonaniu, ze takie listy
    jeszcze dluuugo nie beda spelnialy swoich zadan, za to beda
    niebezpieczym narzedziem w rekach nadgorliwych antyspamerów.

    --
    __________ ___ ___ ___ ___ _ ____ ___________________________
    190cm 86kg | _| , | , | '_| ||___ #poznan #fidonet 2:482/64

  • 12. Data: 2002-11-22 16:01:52
    Od: RusH <r...@k...pulse.pdi.net>

    c...@-...mediaport.-to-tez-wywal-.pl wrote in

> [...]
    > jeszcze dluuugo nie beda spelnialy swoich zadan, za to beda
    > niebezpieczym narzedziem w rekach nadgorliwych antyspamerów.

    a nie jest tak , ze ten ich automat wylawia slowo SPAM w mailach? a polacy
    lubia ( nie wiem po co) wsadzac sobie np NOSPAM w maile .. mimo ze jest to
    przejaw DEBILIZMU i ZADNEGO bota wylawiajacego maile z grup to nie
    powstrzyma a tylko wnerwia jak trzeba takiej osobie maila wyslac :/

    Pozdrawiam.
    --
    RusH // BigTowerATX CaseMod [692-95-30-05 tylko SMS]
    http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P

  • 13. Data: 2002-11-23 18:53:01
    Od: Igor Wawrzyniak <i...@c...eu.org>

    Dnia Fri, 22 Nov 2002 16:01:52 +0000 (UTC),
    RusH Napisał(a):

> [...]
    > przejaw DEBILIZMU i ZADNEGO bota wylawiajacego maile z grup to nie
    > powstrzyma a tylko wnerwia jak trzeba takiej osobie maila wyslac :/

    To jeszcze nic, niektórzy piszą np. [spam] w temacie. IMHO albo
    taki post jest dozwoloną reklamą, a wtedy nie ma sensu nazywać go spam
    tylko raczej wpisać w temat [reklama], [ogłoszenie] czy [komercyjne],
    albo jest to rzeczywiście spam - a wtedy takie oznakowanie to żadne
    usprawiedliwienie.

    --
    Igor Wawrzyniak | PGP public key: https://crypto.eu.org/key.asc
    "Siedzę sobie w barze z aseksualnym cyborgiem, który jest pewnie jedynym,

  • 14. Data: 2002-11-23 18:54:59
    Od: y...@o...arg.invalid

    RusH <r...@k...pulse.pdi.net> wrote:
> [...]
    > przejaw DEBILIZMU i ZADNEGO bota wylawiajacego maile z grup to nie
    > powstrzyma a tylko wnerwia jak trzeba takiej osobie maila wyslac :/

    Wydaje Ci sie.

    --
    Lukasz Biegaj * http://www.lukasz.biegaj.net/ * y...@o...arg ROT13

  • 15. Data: 2002-12-04 13:38:27
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...edu.pl>

    Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl> wrote:
    > 16:48 w...@p...pl Co jest teraz w PDT Wola? news.tpi.pl
    > <arhah4$dmn$1@news.tpi.pl>
    > Otóż jak dla to nie jest żaden spam i bardzo jestem ciekaw kryterium, wg
    > którego został uznany za takowy.

    Przydługa sygnaturka czy może fakt, że wysłane z OE? ;)

    --
    Dariusz Jaworski | "Ja jestem osłem i ty jesteś osłem" - Anthony de Mello |
    d...@s...edu.pl | Jeśli koniecznie musisz odpisać prywatnie s/edu/waw :) |

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ <- polska wersja quiz'u dla nerdów/geeków/etc. ;)