    From: Toper <S...@i...pl.SPAM>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Polećcie drukarkę/skaner (Brother? inne?)
    Date: Mon, 20 Apr 2009 13:22:51 +0200

    Witam,
    możecie polecić drukarko-skaner do zastosowań domo-biurowych? Drukowane
    jest niewiele, najwyżej kilka-kilkanaście stron dziennie, czasami przez
    kilka dni nic, ale po za okresem wakacyjnym drukarka nie ma szansy
    zaschnąć, bo zawsze te kilka kartek co kilka dni drukuje.

    Raczej myślę o kolorze, czyli atramencie, bo ceny laserów są zbyt
    wysokie jak na taką ilość wydruków. Polecany jest Brother jako dobre
    ekonomiczne rozwiązanie, może jakieś inne typy? Oczywiście zależy mi na
    tanich popularnych zamiennikach ,niekłopotliwych w obsłudze...

    Możecie coś polecić?

    Pozdrawiam
    Toper