  • 1. Data: 2019-01-04 14:14:25
    Temat: Polerki samochodowe
    Od: karol <k...@g...com>

    Witam
    Macie rozeznanie w polerkach samochodowych? Jak tak to co polecacie
    Poszukuje jakiejs polerki dual action bo jestem amatorem, uzywana bedzie
    3-4 razy rocznie
    Na oku mam
    - evoxa hdf8
    - krauss db 5800s
    - adbl roller

    i mało budzetowe z JULA za 349 zł ew BASS 5119 ew 5130

  • 2. Data: 2019-01-06 11:08:36
    Temat: Re: Polerki samochodowe
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-01-04 o 14:14, karol pisze:
> [...]
    > - krauss db 5800s
    > - adbl roller
    >
    > i mało budzetowe z JULA za 349 zł ew BASS 5119 ew 5130

    Co ta polerka robi? Ściera lakier? Cztery razy do roku chcesz ścierać
    lakier?

    --
    MN

  • 3. Data: 2019-01-07 20:24:02
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Co ta polerka robi? Ściera lakier? Cztery razy do roku chcesz ścierać
    > lakier?

    Może Karol woskowanie nanoszone maszynowo miał na myśli? Ale jak tego
    jeszcze nie robił, to ja bym radził na samochód ręcznie nałożyć mimo
    wszystko.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz