  • 1. Data: 2019-01-03 11:44:51
    Temat: Zima
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W tym roku jak zwykle zima zaskoczyla drogowcow znacznie wczesniej niz
    spodziewali sie, ze ich zaskoczy :-)

    Wroclaw bialy, plugow nie widac, ale moze i sluszna jest linia naszych
    nowych wladz - stopnieje bez wydawania grosza.

    No i pojechalem tramwajem, jak zobaczylem ten korek do glownej drogi.
    Ciekawe skad - czyzby przepustowosc skrzyzowania byla mniejsza ?

    J.

  • 2. Data: 2019-01-03 12:01:32
    Temat: Re: Zima
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 3 stycznia 2019 11:45:55 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    >
    > No i pojechalem tramwajem, jak zobaczylem ten korek do glownej drogi.
    > Ciekawe skad - czyzby przepustowosc skrzyzowania byla mniejsza ?

    A ja dzisiaj ok 3 km przez misato jechałem za pługopiaskarką
    Jakiejś tragedii na drodze nie było ale te 1-2cm ubitego śniegu było. I jedzie przede
    mną pługopiaskarka migając pomarańczowym kogutem, pług podniesiony a piachu czy innej
    soli tez nie sypie
    Gdybym miał rejestrator w aucie to bym filmik zgrał i wysłał pytanie o "co chodzi" do
    burmistrza. Ale nie mam rejestratora.

  • 3. Data: 2019-01-03 12:15:44
    Od: p...@g...com

    Szczecin schodzi na psy kiedys bylo *Ale urwal* a teraz pare platkow i Armageddon :-)

    http://szczecin.wyborcza.pl/szczecin/7,87120,2432755
    5,maly-snieg-i-wielki-paraliz-symboliczny-atak-zimy-
    zablokowal.html#s=BoxLoSzImg2

  • 4. Data: 2019-01-03 12:22:09
    Od: z <...@...pl>

    W Lublinie dopiero o ósmej coś się zaczęło dziać
    Co innego obwodnica i wylot na Piaski to nawet o siódmej :-)

  • 5. Data: 2019-01-03 13:01:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    >i Armageddon :-)
    >http://szczecin.wyborcza.pl/szczecin/7,87120,243275
    55,maly-snieg-i-wielki-paraliz-symboliczny-atak-zimy

    To Wroclaw byl uczciwie bialy
    https://gazetawroclawska.pl/atak-zimy-we-wroclawiu-m
    iasto-stanelo-w-korku-zdjecia/ar/13779683

    Ale czasem taki "tylko troche osniezony" moze byc byc bardziej sliski
    niz ten bialy :-)

    Ale urwal po wroclawsku
    https://gazetawroclawska.pl/urzednik-drogi-byly-posy
    pane-sola-pewien-efekt-pozytywny-byl-sprawdzilismy-p
    rawdy-w-tym-zero/ar/13780407

    To jedno z nielicznych stromych miejsc w miescie - zjazd do tunelu.

    Jak myslicie - kiepskie opony, dobry lod, czy nie tylko drogowcow zima
    zaskoczyla ?
    :-)

    J.

  • 6. Data: 2019-01-03 13:01:53
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-01-03 o 12:01, Kris pisze:

> [...]
    > Gdybym miał rejestrator w aucie to bym filmik zgrał i wysłał pytanie o "co chodzi"
    do burmistrza. Ale nie mam rejestratora.

    Musi najpierw dojechać na miejsce pracy. Inne ulice go nie interesują
    niż te, które mu zlecono do odśnieżenia/posypania.
    T.

  • 7. Data: 2019-01-03 13:16:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 3 stycznia 2019 13:01:57 UTC+1 użytkownik T. napisał:

    > Musi najpierw dojechać na miejsce pracy. Inne ulice go nie interesują
    > niż te, które mu zlecono do odśnieżenia/posypania.

    To nie powinien pomarańczową bomba mrugać.

  • 8. Data: 2019-01-03 19:12:54
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > Wroclaw bialy, plugow nie widac, ale moze i sluszna jest linia
    > naszych nowych wladz - stopnieje bez wydawania grosza.

    łączę się z Wami w bulu :)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 9. Data: 2019-01-03 19:41:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.01.2019 o 11:44, J.F. pisze:

    > Wroclaw bialy, plugow nie widac, ale moze i sluszna jest linia naszych
    > nowych wladz - stopnieje bez wydawania grosza.

    Warszawa tradycyjnie - na pierwsze wzmianki o możliwym śniegu najebali
    tyle soli, że było biało mimo, ze śniegu w sumie nie było.

    > No i pojechalem tramwajem, jak zobaczylem ten korek do glownej drogi.
    > Ciekawe skad - czyzby przepustowosc skrzyzowania byla mniejsza ?

    To co zwykle - nawet śniegu nie trzeba - deszcz wystarcza. W dumie
    lepiej tak niż mieliby się rozpiepieprzać.

    Shrek

  • 10. Data: 2019-01-03 21:11:37
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 3 stycznia 2019 19:41:05 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:
> [...]
    Ale tak na chłopski rozum:
    W polsce jest 290 kkm dróg
    http://drogipubliczne.eu/drogi-publiczne-w-liczbach

    ile trzeba sprzętu trzeba żeby te km obrobić?

    > Warszawa tradycyjnie - na pierwsze wzmianki o możliwym śniegu najebali
    > tyle soli, że było biało mimo, ze śniegu w sumie nie było.
    Widać żeś słoik i to młody.:)

    Jakieś 15 lat temu byłem w Wa-wie i cała Wa-wa żyła:
    że jest zima
    że jest gołoledż
    że dużo stłuczek
    bo nie sypią.

    I na następnym dzień zwolnini dyrektora odpowiedzialnego za utrzymanie dróg.