  • 1. Data: 2019-01-03 17:00:19
    Temat: ON tanieje :-)
    Od: p...@g...com

    http://next.gazeta.pl/next/1,151003,24328889,niemiec
    ka-prasa-swiat-stanal-na-glowie-polacy-jada-tankowac
    .html#s=BoxOpLink

  • 2. Data: 2019-01-03 17:14:19
    Temat: Re: ON tanieje :-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >http://next.gazeta.pl/next/1,151003,24328889,niemie
    cka-prasa-swiat-stanal-na-glowie-polacy-jada-tankowa
    c.html

    No, w pewnym stopniu faktycznie na glowie, choc podobne numery sie
    zdarzaly i wczesniej.
    Sam przywiozlem z Niemiec kilkadziesiat kg cukru, jak byl tanszy :-)

    Ciekawe ... a benyna tez tansza ?
    Tansza ropa, czy Niemcy odchodza od diesli ?

    Akurat tu przy granicy raczej nie maja powodu ...
    A moze po prostu Orlenowi kazali wiecej zarobic ?

    J.

  • 3. Data: 2019-01-03 17:45:02
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2019-01-03 o 17:14, J.F. pisze:
    > kilkadziesiat kg cukru

    ???

  • 4. Data: 2019-01-03 18:02:13
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 03-01-2019 o 17:14, J.F. pisze:
> [...]
    > Tansza ropa, czy Niemcy odchodza od diesli ?
    >
    > Akurat tu przy granicy raczej nie maja powodu ...
    > A moze po prostu Orlenowi kazali wiecej zarobic ?

    Chyba nie tylko Orlenowi.
    Wszystkie firmowe stacje w Poznaniu trzymają ceny za ON na poziomie 5,19
    i wyżej.
    Nawet samoobsługowa Emila liczy sobie 5.09.

    Te przysklepowe mają ceny o 50 gr niższe (dzisiaj tankowałem za 4,69) i
    raczej do interesu nie dokładają.

    A już w grudniu tankowałem na BP w Strykowie za 4,8....

    Jasno widać, że rąbią jeleni (czyli nas) na całego.
    Tym bardziej nie będę nawet rozważał zatankowania na takiej stacji.....

  • 5. Data: 2019-01-03 18:49:24
    Od: p...@g...com

    2011 ?

    https://nto.pl/tanszy-cukier-internetem-z-niemiec/ar
    /4191015

  • 6. Data: 2019-01-03 20:14:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >Chyba nie tylko Orlenowi.
    >Wszystkie firmowe stacje w Poznaniu trzymają ceny za ON na poziomie

    A skad te firmowe stacje maja paliwo ? ;-)

> [...]
    >Jasno widać, że rąbią jeleni (czyli nas) na całego.
    >Tym bardziej nie będę nawet rozważał zatankowania na takiej

    Ale widzisz tlumaczenie - ropa potaniala, a do nas obnizka nie
    dotarla.
    Orlen tak z wlasnej woli nie obnizyl, czy ktos mu kazal ? :-)

    A w lipcu pis podniosl podatki, i cos mi chodzi po glowie, ze teraz
    tez chcial ...

    J.

  • 7. Data: 2019-01-03 20:16:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >2011 ?
    >https://nto.pl/tanszy-cukier-internetem-z-niemiec/a
    r/4191015

    Chyba wtedy.
    Tylko nie przez internet, ale akurat przejezdzalem.

    Cukier na gieldach swiatowych skoczyl, w polskich sklepach skoczyl,
    a w Niemczech stara cena.
    Tylko te limity do 10 kg na osobe, no jak w PRL :-)

    J.

  • 8. Data: 2019-01-03 20:21:06
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 03-01-2019 o 20:14, J.F. pisze:
    ka-prasa-swiat-stanal-na-glowie-polacy-jada-tankowac
    .html

    > A skad te firmowe stacje maja paliwo ? ;-)

    Pewnie z tego samego miejsca co niefirmowe.
    Problem więc tkwi w detalu, a nie w hurcie.

> [...]
    > Orlen tak z wlasnej woli nie obnizyl, czy ktos mu kazal ? :-)
    >
    > A w lipcu pis podniosl podatki, i cos mi chodzi po glowie, ze teraz tez

    No weszły opłaty paliwowe...

  • 9. Data: 2019-01-03 20:38:24
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2019 o 20:16 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Użytkownik przemek napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    /4191015

    > Chyba wtedy.
    > Tylko nie przez internet, ale akurat przejezdzalem.

    Zawsze mnie to fascynowało - co ludzie mają z tym cukrem. Ile go trzeba
    zużywać aby opłacalne było polowanie na "okazję".
    Jakie to daje roczne oszczędności - 30-50zł?
    Nawet jak gospodyni zaradna i robi przetworów dla siebie i całej rodziny -
    to ile tego cukru idzie? - 100-200kg czy raczej 20-50?

    TG

  • 10. Data: 2019-01-03 20:44:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .
> [...]

    >trzeba zużywać aby opłacalne było polowanie na "okazję".
    >Jakie to daje roczne oszczędności - 30-50zł?

    Ale po co przeplacac ?
    W polskim sklepie np 5zl, w niemieckim 3, ja akurat jestem w niemczech
    i moge przywiezc 50kg.
    Nawet jak spozycie bedzie trwalo rok, to proponujesz wydac stowe w
    imie dotowania polskiego handlu ?
    Ha, ha - sklepow Lidl, Kaufland i Biedronka :-P

    Wiecej to nie ma co - bo za rok cena w polskim sklepie spadnie ponizej
    3 :-)

    A to nawet wiekszy zysk, niz z wybierania tanszej stacji tankowania
    :-)

    J.