  • 11. Data: 2007-07-06 07:51:17
    Temat: Re: Polpak
    Od: Rafal <r...@p...onet.pl>

    Witam
    dzieki za podpowiedź
    utne dyskusje
    rzeczywiście wina dns
    mam binda jako cache i zmieniłem przypisanie nadrzędnego dnsa z tego co
    miałem na 194.204.159.1; 194.204.152.32; 212.2.96.62
    i jest ok
    miałem poprzednio 80.50.50.50 widać jest coś z nim nie tak

    teraz jest ok

    co do squida tez go mam i chodzi idealnie
    fakt ze nie tylko trzeba zdefiniować w nim wpisy dla ACL
    .micosoft.com
    .windows.com
    .windowsupdate.com
    ale dla
    .akamai.net również (oni buforują strony microsoftu) inaczej nie szlo

    Dzieki za podpowiedź
    Rafał