  • 1. Data: 2020-02-06 07:17:45
    Temat: Polskie drogi
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Nowy odcinek...

    Pięć sytuacji z pieszymi na oko wszystkie z winy kierowcy. Trzy razy
    wyprzedznanie/omijanie. Dwa razy ruszenie w pieszą! -ten to niezły
    pojeb: https://youtu.be/vgJIBl_u6nU?t=355 , jednio "wtargnięcię"
    bezpośrednio pd przeciwległy krawężnik.

    Także pamiętajcie - to piesi są pojebani i wtargiwują!

    --
    Shrek

  • 2. Data: 2020-02-06 08:33:38
    Temat: Re: Polskie drogi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    >Nowy odcinek...
    >Pięć sytuacji z pieszymi na oko wszystkie z winy kierowcy. Trzy razy
    >wyprzedznanie/omijanie. Dwa razy ruszenie w pieszą! -ten to niezły
    >pojeb: https://youtu.be/vgJIBl_u6nU?t=355

    Pojeb, pojeb ... dojechal do konca jezdni, patrzy sie w lewo
    wypatrujac samochodow, a nie w prawo, kto mu wejdzie na maske.
    juz w zasadzie po jezdni.

    Zobacz nastepnym razem sam, gdzie patrzysz w takiej sytuacji ...

    A piesza nie ma przejscia pare metrow w bok ?
    No nie, nie ma, ale poczekac czy obejsc z tylu by mogla.

    >Także pamiętajcie - to piesi są pojebani i wtargiwują!

    nastepna scenka - 6:10 - jakie bylo swiatlo ?
    Babka cos pokazuje, ale mam wrazenie ze po lewej widze czerwony
    poblask.
    Inna sprawa, ze nawet na czerwonym powinien ja przepuscic.

    Ale co miga po prawej ?
    Co to za miasto ? Wygladalo mi na wroclaw, ale chyba nie.

    P.S. Fajna scenka w 2:00

    A 3:45 ? Kto tu winny ?

    I kolejna 4:12

    Aw 4:45 to co sie stalo ?

    5:20 - instant karma ?

    J.

  • 3. Data: 2020-02-06 11:01:52
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-02-06 o 07:17, Shrek pisze:
> [...]
    >
    > Pięć sytuacji z pieszymi na oko wszystkie z winy kierowcy. Trzy razy
    > wyprzedznanie/omijanie. Dwa razy ruszenie w pieszą! -ten to niezły

    Jest dla mnie niezwykle kształcące z tych nagrań - czego ludzie słuchają
    w samochodach.

    > Także pamiętajcie - to piesi są pojebani i wtargiwują!

    Oraz jakim językiem prowadzą konwersacje między sobą.

  • 4. Data: 2020-02-06 18:54:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.02.2020 o 08:33, J.F. pisze:

> [...]
    > juz w zasadzie po jezdni. >
    > Zobacz nastepnym razem sam, gdzie patrzysz w takiej sytuacji ...

    Nie wiem - może ja po motoocyklach mam tak że patrzę tam gdzie chce
    jechać. Tłumaczenie równie dobre jak "rozjebałem pieszego na pasach bo
    patrzyłem w lusterko". No i coś słabo skręcał bo był na najlepszej
    drodze na pas zieleni, więc sądzę że zrobił to specjalnie.

    > A piesza nie ma przejscia pare metrow w bok ?
    > No nie, nie ma, ale poczekac czy obejsc z tylu by mogla.

    No sprowokowała. Mogła z domu nie wychodzić.

    > nastepna scenka - 6:10 - jakie bylo swiatlo ?

    Na 99% zielone migające - dlatego biegła.

    > Ale co miga po prawej ?

    Znaczek "uwaga kurwa jak skręcasz, piesi mają zielone";)

    > P.S. Fajna scenka w 2:00
    >
    > A 3:45 ? Kto tu winny ?

    Znaków nie widać, ale obstawiam tego z naszej prawej.

    --
    Shrek

  • 5. Data: 2020-02-06 19:06:20
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, February 6, 2020 at 6:54:25 PM UTC+1, Shrek wrote:

    > Znaczek "uwaga kurwa jak skręcasz, piesi mają zielone";)

    W koncu bedzie rozwiazanie dla inteligentnych inaczej, jak w USA, czyli jak piesi
    maja zielone (przez wszystkie jezdnie na skrzyzowaniu) to samochody wszedzie stoja na
    czerwonym. Proste jak drut, tylko przepustowosc znowu spadnie :(

  • 6. Data: 2020-02-06 19:16:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.02.2020 o 19:06, WS pisze:

> [...]
    czerwonym. Proste jak drut, tylko przepustowosc znowu spadnie :(

    Przyszło mi do głowy, że skoro na każdym większym skrzyżowaniu są
    kamery, a docelowo na mniejszych też będa, to dorobić guziki
    zaznaczające debili. Widzisz debila, naciskasz przycisk - zgdywa się na
    kartę pamięci. Raz na tydzień przychodzi pan ukrainiec zatrudniony na
    umowie śmieciowej w policji i wysyła mandaty. Pieniądz pan ukrainiec
    będzie miał z tego (nomen omen) psi, ale zapewne znajdzie się taki, co
    dla samej satysfakcji będzie robił. No i debile pokroju konia, kk, nycza
    tomka i tym podobni będą mogli w końcu udowodnić, że "pieszy nie ma prawa":)

    W sumie genialny pomysł;)

    --
    Shrek

  • 7. Data: 2020-02-06 19:37:04
    Od: 4437<4...@i...invalid>

    Shrek w

    > Nie wiem - może ja po motoocyklach mam tak że patrzę tam gdzie chce
    > jechać.

    O kurwa, zielony nie patrzy co sie na drodze dziej, ino w kierunku
    zamierzanym... Uwaga na zielonego!!!

    > No sprowokowała. Mogła z domu nie wychodzić.

    Ty jednak jesteś zatwardziały IDIOTA.

    <https://youtu.be/vgJIBl_u6nU?t=357>
    <https://youtu.be/vgJIBl_u6nU?t=358>

    Co ta baba robiła w tamtym miejscu o tamtej porze?
    Taka zagadka dla wszystkich...

    --
    'Tom N'

  • 8. Data: 2020-02-07 10:14:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "4437" napisał w wiadomości grup
    g.invalid.200206.invalid...
    Shrek w <news:5e3c52ce$0$552$65785112@news.neostrada.pl>:

    >O kurwa, zielony nie patrzy co sie na drodze dziej, ino w kierunku
    >zamierzanym... Uwaga na zielonego!!!

    Uwaga.
    Bo ja to np jak skrecam w lewo, to wlaczam migacz, zjezdzam do srodka
    jezdni, i patrze przed siebie gdzie bedzie luka.
    Shrek tak samo ... tylko jego inny moto nie bedzie w miedzyczasie
    omijal :-)

    J.

  • 9. Data: 2020-02-07 11:58:29
    Od: Tom N <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Shrek w

    > No i debile pokroju konia, kk, nycza tomka

    Wycierasz swą anonimową gębę zacnym nazwiskiem, zastanów się kiedy pod
    adresem Przy Agorze xx o 6 rano zostaniesz obudzony...

    --
    'Tom N'

  • 10. Data: 2020-02-07 12:23:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Tom,

    Friday, February 7, 2020, 11:58:29 AM, you wrote:

    > Wycierasz swą anonimową gębę zacnym nazwiskiem, zastanów się kiedy pod
    > adresem Przy Agorze xx o 6 rano zostaniesz obudzony...

    :D

    --
    Best regards,
    RoMan