    Date: Mon, 18 Oct 2010 11:55:39 +0200
    From: PawelC <p...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Pomocy - zapięcie akumulatora :)

    Wolno się śmiać, ale proszę o pomoc.
    Pierwszy raz w życiu zdarzyło mi się zdemontować wieczorem akumulator
    celem naładowania, i jak to zwykle w życiu bywa, łatwiej coś zdemontować
    niż zamontować z powrotem.
    Co prawda z zapięciem "klem" nie miałem problemów, ale nie zamontowałem
    tego plastikowego zatrzasku blokującego akumulator na podstawie.
    Jest gdzieś jakiś schemat, jak to powinno być prawidłowo zapięte?
    Samochód Carisma, jeśli to ma znaczenie.