  • 1. Data: 2009-04-22 07:43:40
    Temat: Pomóżcie proszę wycenić takiego laptopa...
    Od: "Justyna" <j...@a...pl>

    Witam,

    Kolega chce mi sprzedać swojego używanego laptopa. Sprzęt jest w dobrym stanie.
    Ale ani on, ani ja nie mamy pojęcia, jak go wycenić, aby była to cena rozsądna
    dla obu stron. Pomożecie, pliz? Oto specyfikacja:

    ThinkPad R52 - 1860-5EG.
    P M 740(1.7GHz), 1 GB RAM, 40GB 5400rpm HDD, 15in 1024x768 LCD, Intel 900,
    24x24x24x/8x CD-RW/DVD, Intel 802.11bg wireless(MPCI), Modem(CDC), 1Gb
    Ethernet(LOM), UltraNav, Secure Chip, 6 cell Li-Ion batt, WinXP Pro (legalny
    OEM)

    Wielkie dzięki,

    Justyna

  • 2. Data: 2009-04-22 08:50:39
    Temat: Re: Pomóżcie proszę wycenić takiego laptopa...
    Od: Michał Pysz <p...@g...pl>

    Justyna pisze:
> [...]
    > rozsądna
    > dla obu stron. Pomożecie, pliz? Oto specyfikacja:

    Przeszukaj skończone i zakończone sprzedażą aukcje na allegro z tym
    modelem i wszystko będzie jasne.

    mp.

  • 3. Data: 2009-04-25 16:43:33
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 22 kwietnia 2009 (09:43:40) napisano:

> [...]

    > Ethernet(LOM), UltraNav, Secure Chip, 6 cell Li-Ion batt, WinXP Pro (legalny

    Mogę dać 200zł...

    Yakhub
    Staram się jak mogę. A jak nie mogę, to też się staram.