  • 11. Data: 2009-12-23 08:26:01
    Temat: Re: Pompa do cieczy
    Od: PeJot <P...@0...pl>

    pluton pisze:
    > oops, mialo isc na groope, sorka.

    > Kiedy ja mam twardego weza :)
    >
    > Ulka - super sprawa, 70 pln za pompke to mi pasuje.

    A pożądane ciśnienie da ( przynajmniej na papierze ) ?

    > pompy dozujace - chyba za duzy format jak na mnie
    > perystaltyczne - nie wycisne 1-2 atm na tym

    Właśnie chciałem Ci to zaproponować, ale przypomniałem sobie o ciśnieniu.

    BTW: u mnie Ulka wypompowuje kondensat z komina. Niewiele tego jest, i
    chyba niezbyt agresywne bo pompka żyje już 5, czy 6 rok, a bałem się że
    zgnije sprężyna w środku.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 12. Data: 2009-12-23 08:28:46
    Od: PeJot <P...@0...pl>

    pluton pisze:

    > Kilka litrow sie nie zmiesci ? Ostatnio nabyte 2 beczki
    > z nierdzewki po 200 litrow ustawilem w kacie i nie ma problema.

    A puściłbyś toto jakimś rurociągiem, każdy kto by chciał, wkłułby się i
    wszyscy byliby szczęśliwi :>

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 13. Data: 2009-12-23 09:45:25
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > A pożądane ciśnienie da ( przynajmniej na papierze ) ?

    No wlasnie nie moge sie doszukac specyfikacji porzadnej, ale z roznych
    fragmencikow skumalem, ze cisnienie to kilka atmosfer.

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 14. Data: 2009-12-23 09:46:48
    Od: PeJot <P...@0...pl>

    pluton pisze:

    > Na przyszly rok planuje tak pod 100 litrow aroniowki.
    > Na pewno sie podziele :)

    Zapisy już ruszyły ?

    --
    P. Jankisz ;)
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 15. Data: 2009-12-23 09:47:17
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

  • 16. Data: 2009-12-23 10:06:58
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > Zapisy już ruszyły ?

    Nic o tym nie wiem... Ale moze by tak zalozyc spoleczny komitet kolejkowy ?
    :)

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 17. Data: 2009-12-23 10:48:02
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Nic o tym nie wiem... Ale moze by tak zalozyc spoleczny komitet kolejkowy
    > ?
    > :)

    Spuść ich na drzewo, samo nie mogą zrobić tylko brać? pasożyty jedne

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 18. Data: 2009-12-23 10:52:30
    Od: PeJot <P...@0...pl>

    Agent 0700 pisze:

    > Spuść ich na drzewo, samo nie mogą zrobić tylko brać? pasożyty jedne

    Zaraz tam pasożyty... A kto jak nie misc.inżynieria wspomagała
    projektowanie ziemianki ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 19. Data: 2009-12-23 11:41:12
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    A kto jak nie misc.inżynieria wspomagała
    > projektowanie ziemianki ?

    Jak się nudzi w pracy to się swoje 0,03 zł dokłada do każdej dyskusji :-)

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 20. Data: 2009-12-23 21:45:55
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 23 Dec 2009 08:23:10 +0100, Rafał wrote:

    >no nieźle...:)
    >Wszystko się w tej ziemiance mieści?

    No tak, a ja nie skojarzylem :-)

    Co to ma byc - podajnik zacieru do kociolka ?
    Czy filtrowanie ?

    J.