  • 1. Data: 2009-12-22 16:48:20
    Temat: Pompa do cieczy
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    Witam,

    poszukuje pompy do cieczy o nastepujacych parametrach i wlasciwosciach:
    - najlepiej membranowa, w kazdym razie nie moze wprowadzac ZADNYCH
    zanieczyszczen do przepompowywanej cieczy
    - przepompowuje ciecze czyste i maloagresywne (najgorzy wariant - cieply
    alkohol
    etylowy, 90%)
    - moc do 50 W
    - wydajnosc regulowana, ale wystarczy kilka litrow na godzine
    - cisnienie do 2 atmosfer

    jezeli ktoz zna cos takiego, to bardzo bym poprosil o namiar.
    Jezeli ktos ma na mysli jakas pompke akwariowa, to poprosze o nazwe/typ,
    zebym wiedzial, za czym googlowac.

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 2. Data: 2009-12-22 17:31:36
    Temat: Re: Pompa do cieczy
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    pluton pisze:
> [...]
    >
    > jezeli ktoz zna cos takiego, to bardzo bym poprosil o namiar.
    > Jezeli ktos ma na mysli jakas pompke akwariowa, to poprosze o nazwe/typ,

    Przejdź się może do sklepu z częściami AGD, sporo pompek jest w
    ekspresach do kawy, odkurzaczach piorących itd. Coś mi się po głowie
    kołacze nazwa Ulka.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 3. Data: 2009-12-22 18:01:37
    Od: "WM " <c...@N...gazeta.pl>

    pluton <z...@g...pl> napisał(a):
> [...]
    >
    > jezeli ktoz zna cos takiego, to bardzo bym poprosil o namiar.
    > Jezeli ktos ma na mysli jakas pompke akwariowa, to poprosze o nazwe/typ,

    Może będą pasowały pompy dozujące?
    http://www.pompydozujace.com.pl/

    Pozdrawiam WM

  • 4. Data: 2009-12-22 19:44:00
    Od: _________ <...@...cd>

    W dniu 2009-12-22 17:48, pluton pisze:
> [...]
    > etylowy, 90%)
    > - moc do 50 W
    > - wydajnosc regulowana, ale wystarczy kilka litrow na godzine

    Perystaltyczne lub jelitowe, różnie je nazywają, możesz kupić sobie coś
    takiego:
    http://www.comfilter.pl/pompy_perystaltyczne/perysta
    ltyczne_miniaturowe.html#poczatek
    Ewentualnie zrobić coś podobnego, tutaj mogę pomóc mam kilka opracowań
    ale trochę większych.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-12-22 21:00:52
    Od: Krzysztof Tabaczyński <k...@w...pl>

    Użytkownik "pluton" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > jezeli ktoz zna cos takiego, to bardzo bym poprosil o namiar.
    > Jezeli ktos ma na mysli jakas pompke akwariowa, to poprosze o nazwe/typ,

    Wstydził byś się... :-)
    Takie coś można samemu zrobić na miękkim wężu...

    Pozdrowienia. Krzystzof z Tychów.

  • 6. Data: 2009-12-22 21:49:29
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    oops, mialo isc na groope, sorka.

    > Wstydził byś się... :-)
    > Takie coś można samemu zrobić na miękkim wężu...

    Kiedy ja mam twardego weza :)

    Ulka - super sprawa, 70 pln za pompke to mi pasuje.
    pompy dozujace - chyba za duzy format jak na mnie
    perystaltyczne - nie wycisne 1-2 atm na tym

    dzieki wszystkim za podpowiedzi.

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 7. Data: 2009-12-23 07:23:10
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    pluton pisze:
    <...>
    > alkohol etylowy, 90%
    <...>
    > kilka litrow na godzine
    <...>

    no nieźle...:)
    Wszystko się w tej ziemiance mieści?
    Pozdrawiam
    Rafał

  • 8. Data: 2009-12-23 07:30:07
    Od: _________ <...@...cd>

    W dniu 2009-12-22 22:49, pluton pisze:
    > oops, mialo isc na groope, sorka.

    > Kiedy ja mam twardego weza :)
    >
    > Ulka - super sprawa, 70 pln za pompke to mi pasuje.

    Ale w tych pompkach są stalowe elementy mające
    kontakt z pompowanym czynnikiem więc do C2H5OH
    i to ciepłego niezbyt się nadają.

  • 9. Data: 2009-12-23 08:00:58
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > Ale w tych pompkach są stalowe elementy mające
    > kontakt z pompowanym czynnikiem więc do C2H5OH
    > i to ciepłego niezbyt się nadają.

    To byl najgorszy wariant (90%, cieply). Normalnie
    to bedzie max 50% i chlodny :)

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 10. Data: 2009-12-23 08:02:11
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > <...>
    > <...>
    >
    > no nieźle...:)
    > Wszystko się w tej ziemiance mieści?

    Kilka litrow sie nie zmiesci ? Ostatnio nabyte 2 beczki
    z nierdzewki po 200 litrow ustawilem w kacie i nie ma problema.

    --
    pozdrawiam
    Nullification