  • 1. Data: 2018-02-21 15:32:59
    Temat: Porsche rezygnuje z diesla
    Od: p...@g...com

    https://moto.onet.pl/aktualnosci/porsche-konczy-prod
    ukcje-samochodow-z-dieslami/qm2mgxd

  • 2. Data: 2018-02-21 20:09:46
    Temat: Re: Porsche rezygnuje z diesla
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    p...@g...com pisze:
    > https://moto.onet.pl/aktualnosci/porsche-konczy-prod
    ukcje-samochodow-z-dieslami/qm2mgxd

    Czyli co, kończy się porsche? W elektryki na ponad 2 tonowym wózku nie
    wierzę.
    Znam przypadki, gdy właścicieli nie boli, że 20+/100 idzie, tylko że
    jazda nad nasze morze wymaga 3 tankowań :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 3. Data: 2018-02-21 20:26:53
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-02-21 o 15:32, p...@g...com pisze:

    > https://moto.onet.pl/aktualnosci/porsche-konczy-prod
    ukcje-samochodow-z-dieslami/qm2mgxd

    Porsze nie ropniak, to już nie Porsze ;-)

  • 4. Data: 2018-02-21 23:00:52
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-02-21 o 20:26, Poldek pisze:

    ukcje-samochodow-z-dieslami/qm2mgxd

    > Porsze nie ropniak, to już nie Porsze ;-)

    Żyjesz w nieświadomości. Pozwól, że Cię oświecę ;)

    https://www.agriaffaires.pl/uzywany-sprzet/stare-cia
    gniki/1/7619/porsche.html

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2018-02-22 11:19:37
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    Lamborghini też robi ciągniki, ale jakoś nikomu do głowy nie przychodzi
    na tej grupie pisać o tym :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 6. Data: 2018-02-22 11:33:07
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2018-02-21 o 23:00, Adam pisze:

    ukcje-samochodow-z-dieslami/qm2mgxd

    > Żyjesz w nieświadomości. Pozwól, że Cię oświecę ;)
    >
    > https://www.agriaffaires.pl/uzywany-sprzet/stare-cia
    gniki/1/7619/porsche.html

    Ale ten robi wrażenie. Przynajmniej na mnie.
    https://www.google.pl/search?q=porsche+p312&client=o
    pera&hs=5aB&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjkp
    ezqqLnZAhXMIlAKHWjEBGQQ_AUICigB&biw=1866&bih=1044

    Robert

  • 7. Data: 2018-02-22 17:23:07
    Od: Poldek <p...@i...eu>

> [...]
    pera&hs=5aB&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjkp
    ezqqLnZAhXMIlAKHWjEBGQQ_AUICigB&biw=1866&bih=1044

    Porsze, ale jednak też nie ropniak
    "Likewise, it is unique in the Porsche tractor heritage in having a
    petrol engine - the coffee plantation owners did no want diesel fumes
    near their plants..."

    Ciekawe dlaczego - czyżby spaliny diezela nie dodawały kawie smakowitego
    aromatu?