  • 1. Data: 2018-02-20 08:44:29
    Temat: Powiadamianie na smartfona o pozycji i alarmie samochodu
    Od: "Gadacz102" <g...@p...onet.pl>

    Chciałem zapytać jaki jest stan obecny w zabezpieczeniach samochodu przed
    kradzieżą jeśli chodzi o funkcje monitorowania zdalnego na za pomocą
    Smarfona lub komputera. Chodzi mi o możliwośc sprawdzania czy samochód stoi
    w miejscu w którym go zostawiłem, oraz o powiadomienia np. na Smartfon o
    włamaniu lub zmianie położenia samochodu. Tzn aby komunikat na Smarfona był
    przesyłany w tych samych momentach jak włacza się syrena alarmu w
    samochodzie.
    Czy można pokusić się o własne rozwiazanie typu smartfon/komórka ukryta w
    samochodzie z zainstalowaną aplikacją do śledzenia np. dzieci. A może sa
    jakieś dedykowane aplikacje do tego celu - śledzenia położenia samochodu.

  • 2. Data: 2018-02-20 09:46:04
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest>

    Jak zapewnisz sieć, to możesz nawet widzieć gdzie samochód jedzie :)
    Zobacz pod hasłem Black Vue. Ceny kamer z kosmosu, ale taka 750-ka chyba
    niczego sobie. Widzi w ciemności, rozdzielczość znakomita i to przy
    60klatkach. Tylko ta cena...
    Acha - żre dużo prądu, trochę ponad 0.3A i sama nie nadzoruje
    wyłączenia, trzeba zewnętrzny moduł albo pod istniejącą wyłączalną
    instalację (czasami w samochodzie coś się wyłącza po czasie).

    Tylko tyle mogę pomóc, na samym powiadamianiu się niestety nie znam.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 3. Data: 2018-02-20 10:18:40
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 20 Feb 2018 08:44:29 +0100, "Gadacz102"
    <g...@p...onet.pl> wrote:
    > jakies dedykowane aplikacje do tego celu - sledzenia pololenia
    > samochodu.

    Kup sobie lokalizator pojazdu. Pełno tego na Allegro.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2018-02-20 21:54:20
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    Na aliexpress kupisz lokalizator już poniżej 50zł z przesyłką. Do tego
    karta play z tym nowym pakietem na kartę (ważność rok) i za 30zł rocznie
    masz śledzenie przez sms, przez stronę (http://orange.gps-trace.com/)
    oraz powiadomienia mailowe lub sms (płatne ->
    http://orange.gps-trace.com/) z alarmami o czym tam tylko chcesz:
    przekroczenie prędkości, przyjazd/wyjazd z obszaru/słaba bateria...

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 5. Data: 2018-02-21 03:58:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W androidzie jest wbudowana funkcja szukania telefonu. Jak kliknalem to tablet
    pokazal ile w telefonie jest pradu, wyswietlil mape i napisal ze musi byc wlaczony w
    szukanym telefonie gps. Dalej nie sprawdzalem bo mi sie nie chcialo ale na oko
    wygladalo tak ze na mapie bylby znaczek okreslajacy miejsce i na bank zmiane tego
    miejsca jak by sie telefon przemieszczal.