  • 21. Data: 2013-01-21 23:50:36
    Temat: Re: Poseł PO: Powinniśmy płacić za jazdę drogami krajowymi
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Mam yz450f i od 2 lat nie ruszam, bo nie mam kiedy. Latanie tym
    > w delegacje z Poznania do Warszawy? Chyba się nie da.

    Fakt, nie pomyślałem o tych wszystkich dojeżdżających więcej niż 50 km.

    > Brak homologacji na ulice główny problem.

    To może, ale nie musi być problem :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 22. Data: 2013-01-22 00:05:41
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Prochy vs kobiety
    > - IMO lepszy stosunek ceny do wagi
    > - prochy można zapakować do bagażnika
    > - prochy nie drą ryja
    > - prochy nie muszą pudrować noska
    > - prochy nie stoją tłumnie do kibla w kolejce
    > - prochy możesz podzielić na mniejsze porcje podnosząc cenę
    > - prochów nikt nie będzie szukał

    > masz inne pomysły?

    Informatycy, inżynierowie :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 23. Data: 2013-01-22 07:03:17
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-22 00:05, WOJO pisze:

    > Informatycy, inżynierowie :)
    > Pozdrawiam.
    > WOJO
    No to jednak jestem psychopatą.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 24. Data: 2013-01-22 12:08:35
    Od: Jan45 <j...@w...pl>

    W dniu 2013-01-21 19:33, Shrek pisze:
    > Ty uważaj, bo po pierwsze cholera wie kto to czyta, po drugie znajdziesz
    > tu ludzi którzy poprą każdy pomysł dojebania pieszym, motocyklistom czy
    > cyklistom, choćby skrajnie bezsensowny i musieliby do tego dopłacić:P

    Może masz rację. Ja jednak ciągle mam nadzieję, że głupków
    jest mniej niż ludzi myślących. I że ci myślący zaczną
    wreszcie działać, rzecz jasna z pomyślunkiem. A nie na
    rozkaz kogoś, kto rżnie w majty ze strachu o swoją posadkę
    ciepłą, bo ma duży kredyt do spłacenia.

    Jan