  • 11. Data: 2020-01-13 13:21:38
    Temat: Re: Posiadacze i znawcy Moto
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 11 Jan 2020 14:38:21 +0100, w <5e19cfcd$0$517$65785112@news.neostrada.pl>,
    collie <c...@v...pl> napisał(-a):

    > Niedasie, ten typ (Android) tak ma.

    Jak się nie da? Zainstalować w telefonie firewall i zablokować ruch dla
    aplikacji odpowiedzialnej za aktualizację albo dla hosta.

  • 12. Data: 2020-01-13 13:24:31
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 12 Jan 2020 09:20:48 +0100, w <5e1ad6df$0$523$65785112@news.neostrada.pl>,
    Trybun <M...@j...ru> napisał(-a):

    > Nic to nie daje. Jedynie wyłączenie samego widżetu przynosi skutek.
    > Jednak i sam widżet uspokoił się trochę - nie generuje już komunikatów
    > na ekran, jedynie od czasu do czasu pojawia się na chwilę ikonka na
    > pasku zadań. Póki co innych negatywnych zachowań po tej aktualizacji nie
    > zaobserwowałem.

    Może wyczyść dane tej apki.

  • 13. Data: 2020-01-13 13:25:15
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 11 Jan 2020 15:26:58 +0100, w <5e19db33$0$556$65785112@news.neostrada.pl>,
    Trybun <M...@j...ru> napisał(-a):

    > Telefon kupiłem gdzieś tak latem, obecna aktualizacja jest chyba czwarta
    > jakie były instalowane.

    Ty się martwisz, że czwarte -- a w Lineage masz co tydzień.

  • 14. Data: 2020-01-13 14:22:19
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 13.01.2020 o 13:24, r...@k...pl pisze:

    > Może wyczyść dane tej apki.

    Nic to nie daje, nadal to samo natrętne wskakiwanie na pasek powiadomień.

  • 15. Data: 2020-01-13 14:23:06
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 13.01.2020 o 13:25, r...@k...pl pisze:

    > Ty się martwisz, że czwarte -- a w Lineage masz co tydzień.

    Czyli siłą rzeczy i tu muszą coś schrzanić..

  • 16. Data: 2020-01-13 15:39:57
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 13.01.2020 o 13:21, r...@k...pl pisze:

    > Jak się nie da? Zainstalować w telefonie firewall i zablokować ruch dla
    > aplikacji odpowiedzialnej za aktualizację albo dla hosta.

    Niedasie - to nie apka a kernel. W Google (i w Motoroli)
    pracują może głupi, ale nie aż tak. W rankingu The Futures
    Group, Motorola zajmuje drugie miejsce w białym wywiadzie.
    Główny ośrodek Motoroli znajduje się obecnie w Tel Awiwie.

  • 17. Data: 2020-01-14 12:49:43
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 13 Jan 2020 14:23:06 +0100, w
    <5e1c6f38$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>, Trybun <M...@j...ru>
    napisał(-a):

    > Czyli siłą rzeczy i tu muszą coś schrzanić..

    Normalne aktualizacje.
    Ostatnio w changelogu było coś o umożliwieniu nagrywania rozmów w Iranie.

  • 18. Data: 2020-01-14 12:50:39

    Mon, 13 Jan 2020 15:39:57 +0100, w <5e1c813e$0$538$65785112@news.neostrada.pl>,
    collie <c...@v...pl> napisał(-a):

    > Niedasie - to nie apka a kernel.

    No to zablokować dla kernela (miałem taką opcję w firewallu na andku).
    No i zawsze pozostaje zablokować dla hosta aktualizacji.