  • 1. Data: 2017-07-23 00:14:28
    Temat: Postęp, kur...
    Od: Marek <f...@f...com>

    Jak kiedyś bateria w kluczyku padła po kilku latach, to można ją było
    wymienić za parę złotych i dalej się cieszyć centralnym zamkiem. Ale
    nie, wymiana baterii to archaizm i niedorozwój. Trzeba wymyślić coś
    bardziej "nowoczesnego". No i Ford wymyślił. Nierozbieralny kluczyk z
    akumulatorem w środku, który ladowany jest bezprzewodowo z pętli w
    stacyjce. Postep, że tylko padać na twarz. Ale aku z czasem się
    degraduje i doładowywać się już nie chce. Po jakim czasie kluczyk
    przestaje działać? A dokładnie po takim samym co kluczykowa
    bateryjka. Tylko już się go nie da wymienić, a wymiana kluczyka 200
    PLN...

    --
    Marek

  • 2. Data: 2017-07-23 00:32:08
    Temat: Re: Postęp, kur...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message
    ..
> [...]
    > przestaje działać? A dokładnie po takim samym co kluczykowa bateryjka.
    > Tylko już się go nie da wymienić, a wymiana kluczyka

    A co to za Ford i który rocznik? Tak, żeby omijać szerokim łukiem?

  • 3. Data: 2017-07-23 01:16:05
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 22 Jul 2017 17:32:08 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > A co to za Ford i który rocznik? Tak, żeby omijać szerokim łukiem?

    Turneo. Ale to w każdym raczej (wersji EU), taki kluczyk to standard.

    --
    Marek

  • 4. Data: 2017-07-23 08:17:47
    Od: p...@g...com

    Każda firma ma swoich imbecyli nawet Ford
    problem znany ale ponoć do obejścia:
    https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=19
    8694

  • 5. Data: 2017-07-23 10:00:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek f...@f...com ...

> [...]
    > przestaje działać? A dokładnie po takim samym co kluczykowa
    > bateryjka. Tylko już się go nie da wymienić, a wymiana kluczyka 200

    Sie ciesz ze 200...
    Kumpel ostatnio za kluczyk do ducato w serwisie zapłacił ponad 700...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 6. Data: 2017-07-23 12:56:24
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Marek pisze tak:

> [...]
    > chce. Po jakim czasie kluczyk przestaje działać? A dokładnie po
    > takim samym co kluczykowa bateryjka. Tylko już się go nie da

    Na wymianę bateryjki są potrzebne uprawnienia i specjalistyczny sprzęt.
    Androidowy matoł ze świata zachodniego mógłby skaleczyć paluszek i co
    wtedy? Proces, prawnicy, odszkodowanie.

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 7. Data: 2017-07-23 16:33:36
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 23.07.2017 o 12:56, PiteR pisze:

    > Na wymianę bateryjki są potrzebne uprawnienia i specjalistyczny sprzęt.
    > Androidowy matoł ze świata zachodniego mógłby skaleczyć paluszek i co
    > wtedy? Proces, prawnicy, odszkodowanie.

    Matoły, to raczej ci spod znaku japca.

    --
    Kaczin

  • 8. Data: 2017-07-24 12:00:48
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 23 Jul 2017 16:33:36 +0200, Kaczin
    <j...@p...interia.pl> wrote:
    > Matoły, to raczej ci spod znaku japca.

    No właśnie, zadziwiająca reguła, że jak pierdoła albo niepełnosprytny
    to sie później okazuje, że użytkownik maca albo iphona.

    --
    Marek

  • 9. Data: 2017-07-24 19:10:13
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Kaczin <j...@p...interia.pl> wrote:

    > Matoły, to raczej ci spod znaku japca.

    Jak doszedłeś od Forda do Apple to nie jest dla mnie jasne... :-)