  • 1. Data: 2017-07-22 13:46:54
    Temat: chwdp
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    chwd proamie i jeszcze większy pozostałym.

    za 1595 cm3 i 70% zniżki oc 789zł

    for your records

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 2. Data: 2017-07-22 14:18:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    TUW, Master 2,5 litra, znizki, troche mniej niz Tobie wyszlo.

  • 3. Data: 2017-07-22 23:00:37
    Temat: Re: chwdp
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 22 Jul 2017 12:46:54 +0100, PiteR <e...@f...pl> wrote:

    >za 1595 cm3 i 70% zniżki oc 789zł

    Za swojego Focusa zapłaciłem 1244 zł. Pakiet OC/AC/NNW. Samo OC w tym
    to 760 zł. Powariowali.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 4. Data: 2017-07-23 12:50:26
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** jerzu pisze tak:

    > Za swojego Focusa zapłaciłem 1244 zł. Pakiet OC/AC/NNW. Samo OC w tym
    > to 760 zł. Powariowali.

    Nom. Tymbardziej, że mój stoi nikt nim nie jeździ. Mogę go usunąć z
    drogi publicznej. Mogę wykręcić półosie. Zaspawać tarcze. Ni ch.

    Muszę jak typowy polski plebs (żreć,srać,spać) Janusz Cebulak
    wychuchany samochód sprzedać (raz kumuś zrobić dobrze) a potem jak
    wrócę z zagranicy i będzie potrzeba to mam kupić Hyundaia w salonie
    kierując się ładnym kolorem tapicerki (drugi raz zrobić komuś dobrze).
    Najlepiej jeszcze w kredycie i zabulić obowiązkowe AC.

    No i oczywiście jeździć na światłach w dzień ;)

  • 5. Data: 2017-07-23 20:01:22
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-07-22 13:46, PiteR wrote:
    > chwd proamie i jeszcze większy pozostałym.
    >
    > za 1595 cm3 i 70% zniżki oc 789zł

    przy 60% i 5654ccm za 939 mam samo oc w axa w miescie powiatowym na
    opolszczyznie

  • 6. Data: 2017-07-23 20:22:53
    Od: "nom" <n...@g...com>

    1400 cm3 - 60% - PZU - podwyżka z 380 zł na 480 zł. :-(

  • 7. Data: 2017-07-23 21:13:47
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-07-22 o 23:00, j...@i...pl pisze:

    > Za swojego Focusa zapłaciłem 1244 zł. Pakiet OC/AC/NNW. Samo OC w tym
    > to 760 zł. Powariowali.

    Nie poddaj się.
    U innej ładnej pani z tej samej firmy pośredniczącej zaoszczędziłem 200
    zł. (900-700 za pakiet) Na pierwszy ogień klientowi się podaje. A może
    łyknie w obliczu medialnego szumu o podwyżkach :-)

  • 8. Data: 2017-07-24 20:52:54
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 23 Jul 2017 21:13:47 +0200, z <...@...pl> wrote:

    >Nie poddaj się.

    Nie poddałem się. Pierwsza propozycja to było coś około 1500 zł.

  • 9. Data: 2017-07-24 22:05:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bys poszukal to bys znalazl. Do oc nie patrzy sie na prestiz, wiarygodnosc itp
    ubezpieczyciela. Jedyny warunek jaki musi spelnic to wydac legalny kwitek do wlozenia
    do dowodu rejestracyjnego.