  • 1. Data: 2015-08-21 08:18:57
    Temat: Poszukiwany tani blacharz/lakiernik - W-Wa
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Witam

    Poszukuję jakiegos niedrogiego, a godnego polecenia warsztatu blacharsko
    lakierniczego. Chodzi o prostą robotę - usunięcie rdzy z tylnych nadkoli,
    oraz okolic wlewu LPG i zalakierowanie, żeby nie było widać.
    Szukam warsztatu w południowo-zachodnich dzielnicach lub w okolicy
    Warszawy - Pruszków, Ożarów Maz.

    Z góry dzięki.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2015-08-21 08:45:18
    Temat: Re: Poszukiwany tani blacharz/lakiernik - W-Wa
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-08-21 o 08:18, Vlad The Ripper pisze:
> [...]
    > oraz okolic wlewu LPG i zalakierowanie, żeby nie było widać.
    > Szukam warsztatu w południowo-zachodnich dzielnicach lub w okolicy
    Powodzenia. Mnie się nie udało znaleźć nikogo, kto chciałby się zająć
    rdzą. Do rozmów na temat taniości już nawet nie dochodziło :->
    Po prostu znacznie korzystniej jest klepać nowe powypadki i kosić kasę z
    ubezpieczeń, niż babrać się w jakimś struclu, którego właściciela nie
    stać na samochód jeszcze nie rdzewiejący ;-)

    Maciek

  • 3. Data: 2015-08-21 09:36:29
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Szczotkarska 56a, gość robi podłogi, progi i inne takie i nie jest drogi.

  • 4. Data: 2015-09-07 10:56:31
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Konfabulator" <k...@1...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Szczotkarska 56a, gość robi podłogi, progi i inne takie i nie jest drogi.

    Dzięki za namiar.
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2015-09-07 10:59:39
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ubezpieczeń, niż babrać się w jakimś struclu, którego właściciela nie
    > stać na samochód jeszcze nie rdzewiejący ;-)

    Wcale mnie to nie dziwi. Jakby nie to, że chcę sprzedać auto po nowym roku,
    a wiem, ze ludzie mają alergię na widoczną rdzę, to bym tego wcale nie
    robił. Jak mi tę robotę wycenią na wiecej niż 500zł to się w ogóle nie
    kalkuluje.

  • 6. Data: 2015-09-07 11:20:00
    Od: h...@p...onet.pl

    W dniu piątek, 21 sierpnia 2015 08:18:52 UTC+2 użytkownik Vlad The Ripper napisał:
> [...]
    > oraz okolic wlewu LPG i zalakierowanie, żeby nie było widać.
    > Szukam warsztatu w południowo-zachodnich dzielnicach lub w okolicy

    Kolejowa 37/39 w podwórko za restauracją Smaczna Kolejowa

    Adam

  • 7. Data: 2015-09-08 08:25:15
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Kolejowa 37/39 w podwórko za restauracją Smaczna Kolejowa
    > Adam

    Chyba już się przebranżowili, bo nic o blacharstwie/lakiernictwie w ofercie
    nie ma.
    http://twojwarsztat.com/

  • 8. Data: 2015-09-08 09:07:02
    Od: h...@p...onet.pl

    W dniu wtorek, 8 września 2015 08:25:20 UTC+2 użytkownik Vlad The Ripper napisał:
> [...]
    ps.com...

    > Chyba już się przebranżowili, bo nic o blacharstwie/lakiernictwie w ofercie

    Stronę mają do ... byłem tam dwa razy pytać o drobne prace przy renowacji starych
    samochodów i ostatnio budowali kabinę lakierniczą (ze dwa tyg temu)

    Adam