  • 11. Data: 2004-08-27 22:09:22
    Temat: Re: Poszukuje moderatorów na forum o GSM
    Od: venire <v...@o...pl>

    > Jeśli nie wiesz jak się zachować, na wszelki wypadek zachowuj się
    > przyzwoicie.

    Jak zdefiniujesz przyzwoistość? :)

    p.s. powinniśmy zakończyć ten wątek...;p

    --
    Venire/DMA

  • 12. Data: 2004-08-28 19:54:26
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    zYm3N <z...@i...pl> wrote:

    > ps. Czytasz całe posty, czy tylko fragmenty, które chcesz przeczytać?

    Nie muszę odpowiadać na wszystko.

    --
    Adam Wysocki * Warszawa, Centrum * www.gophi.net * #tygryski @ efnet
    GG 1234 * GSM +48508878856 * g...@l...net.pl * g...@g...pl

  • 13. Data: 2004-08-28 19:54:49
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    venire <v...@o...pl> wrote:

    > Jak zdefiniujesz przyzwoistość? :)

    Stosowanie pewnych ogólnych norm. Nie szkodzenie innym.

    --
    Adam Wysocki * Warszawa, Centrum * www.gophi.net * #tygryski @ efnet
    GG 1234 * GSM +48508878856 * g...@l...net.pl * g...@g...pl
    gophi nie jest gejem, a szkoda, bo by był dobry przykład ;) (C) Madi

  • 14. Data: 2004-08-29 10:33:52
    Od: zYm3N <z...@i...pl>

    Dnia Sat, 28 Aug 2004 19:54:26 +0000 (UTC), Adam Wysocki spłodził(a):

    [..ciach..]

    Idąc Twoim tropem:

    > Sosna, czy możesz przestać szczekać mi do ucha? (C) gophi na CB 2003

    Nie.

    --
    Faja Bogusław

    + Programy. | e-mail: z...@z...net
    + Strony www. | www: http://zymen.net
    + Atrakcyjne ceny. | gg: 5211589
    + Szybko. Tanio. Pewnie. | tel. +48 691544955

  • 15. Data: 2004-08-29 10:35:35
    Od: venire <v...@o...pl>

    > Stosowanie pewnych ogólnych norm. Nie szkodzenie innym.

    Punkt dla ciebie ;]

    --
    Venire/DMA

  • 16. Data: 2004-08-29 10:49:53
    Od: zYm3N <z...@i...pl>

    Dnia Sat, 28 Aug 2004 19:54:49 +0000 (UTC), Adam Wysocki spłodził(a):

    > Stosowanie pewnych ogólnych norm. Nie szkodzenie innym.

    Aha..
    Normy ustala goophi ? :>

  • 17. Data: 2004-08-29 12:52:55
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    zYm3N <z...@i...pl> wrote:

    > Normy ustala goophi ? :>

    Normy ustala większość i zdrowy rozsądek każdego. Jeśli nie masz
    zdrowego rozsądku i dla ciebie normą jest wysłanie spamu, to wybacz,
    ale nie będziesz przeze mnie traktowany poważnie.

    --
    Adam Wysocki * Warszawa, Centrum * www.gophi.net * #tygryski @ efnet
    GG 1234 * GSM +48508878856 * g...@l...net.pl * g...@g...pl
    Tak cię kocham, tak cię lubię, że za tobą kapcie gubię (C) Status GG

  • 18. Data: 2004-08-29 13:02:06
    Od: zYm3N <z...@i...pl>

    Dnia Sun, 29 Aug 2004 12:52:55 +0000 (UTC), Adam Wysocki spłodził(a):

    > Normy ustala większość i zdrowy rozsądek każdego. Jeśli nie masz
    > zdrowego rozsądku i dla ciebie normą jest wysłanie spamu, to wybacz,
    > ale nie będziesz przeze mnie traktowany poważnie.

    Gdybyś przeczytał całość moich postów w tym wątku, zrozumiałbyś - pisałem
    prostym językiem - dlaczego i w jaki sposób został tam wysłany 'spam', ale
    jeśli wolisz czytać 'po łebkach' no to ok. Tylko, że wtedy to nie ja jestem
    niepoważny.

  • 19. Data: 2004-08-29 14:35:36
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    zYm3N <z...@i...pl> wrote:

    > Gdybyś przeczytał całość moich postów w tym wątku, zrozumiałbyś
    > - pisałem prostym językiem - dlaczego i w jaki sposób został tam
    > wysłany 'spam',

    Fakt jest faktem, wysłałeś spam.

    Proponuję EOT.

    --
    Adam Wysocki * Warszawa, Centrum * www.gophi.net * #tygryski @ efnet
    GG 1234 * GSM +48508878856 * g...@l...net.pl * g...@g...pl
    U gophiego to mnie by nawet pisanie z NASA nie zdziwło.. (C) Behemot

  • 20. Data: 2004-08-29 17:53:27
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    zYm3N <z...@i...pl> wrote:
    > Dnia Sat, 28 Aug 2004 19:54:26 +0000 (UTC), Adam Wysocki spłodził(a):
    >
    > [..ciach..]
    >
    > Idąc Twoim tropem:

    > Nie.
    To była sygnaturka. Sygnaturka nie jest częścią wypowiedzi.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki