  • 21. Data: 2004-08-29 18:07:40
    Temat: Re: Poszukuje moderatorów na forum o GSM
    Od: Tomasz Torcz <z...@i...-spamu.nie.chce-.pl>

    Dzięki, Krzysztof, za post o treści:
    > To była sygnaturka. Sygnaturka nie jest częścią wypowiedzi.

    Krzysztofie, warto pakować się w pyskówkę między dwoma trolami?

    --
    Tomasz Torcz To co nierealne - tutaj jest normalne.
    z...@i...-nie.spam-.pl Ziomale na życie mają tu patenty specjalne.

  • 22. Data: 2004-08-29 19:26:33
    Od: zYm3N <z...@i...pl>

    Dnia Sun, 29 Aug 2004 14:35:36 +0000 (UTC), Adam Wysocki spłodził(a):

    > Fakt jest faktem, wysłałeś spam.
    >
    > Proponuję EOT.

    Ja również. Ty wiesz swoje, ja wiem swoje. Prawda gdzieś pośrodku.

    --
    Faja Bogusław

    + Programy. | e-mail: z...@z...net
    + Strony www. | www: http://zymen.net
    + Atrakcyjne ceny. | gg: 5211589
    + Szybko. Tanio. Pewnie. | tel. +48 691544955

  • 23. Data: 2004-08-29 20:05:10
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl>

    zYm3N wrote:
    > Gdybyś przeczytał całość moich postów w tym wątku, zrozumiałbyś - pisałem
    > prostym językiem - dlaczego i w jaki sposób został tam wysłany 'spam', ale

    Co do tego prostego języka to bym dyskutował - dopiero po Twoim wyjaśnieniu
    na priv zrozumiałem co to "tax" w artykule w Usenet -)

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-

  • 24. Data: 2004-08-30 12:37:09
    Od: zYm3N <z...@i...pl>

    Dnia 29 Aug 2004 20:05:10 GMT, Andrzej Bursztynski spłodził(a):

    > Co do tego prostego języka to bym dyskutował - dopiero po Twoim wyjaśnieniu
    > na priv zrozumiałem co to "tax" w artykule w Usenet -)

    Hm :D
    Rozmowa była z Adamem, aczkolwiek faktycznie czytała ją większa grupa
    odbiorców.. :]

    Gwoli wyjaśnienia:

    tax na grupie pl.listserv.chomor-l to kawał/żart/link dołączany do
    *każdego* posta. Kto nie wysyła taxu natychmiastowo jest 'pokazywany
    palcem' przez innych czytelników.. :-)